3
Exercici 17: Tinc un ràtio de conversió del 5% de clic a lead i vull aconseguir un preu per lead màxim de 10 Euros. Quant ha de costar-me cada visita com a màxim? LTR = (Nº Leads/ nº clicks) x 100 5 - 100 5 = (? / 1) x 100 -> ? = 5/100 -> ? = 0,05 Nº de leads ? - 1 CPL = inversió en publicitat / nº leads CPL= 10€ 10 = inversió en publicitat / 0,05 -> inversió de publicitat= 0,5€ Exercici 18: Tinc un ràtio de clic (CTR) del 0,35%. Si compro 2 milions d'impressions, Quants clics obtindré? CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100 0,35 - 100 0,35 = (? / 2000000) x 100 -> ? = 7000 clicks ? - 1 Exercici 19: Els leads que estic comprant tenen un cost de 5 Euros. Tinc un ràtio de conversió de lead a venda (STR) del 12 %. Quant em costarà cada client ? STR = ( Nº Sales/ nº leads) x100 12 - 100 12 = (? / 1) x 100 -> ? = 0,12 Nº sales ? – 1

Exercicis de Mètriques de Marketing Online(17-21)

  • Upload
    amb

  • View
    6

  • Download
    0

Embed Size (px)

DESCRIPTION

exercices for metriques of marketing

Citation preview

Page 1: Exercicis de Mètriques de Marketing Online(17-21)

Exercici 17:

Tinc un ràtio de conversió del 5% de clic a lead i vull aconseguir un preu per lead màxim de 10 Euros. Quant ha de costar-me cada visita com a màxim?

LTR = (Nº Leads/ nº clicks) x 100

5 - 100 5 = (? / 1) x 100 -> ? = 5/100 -> ? = 0,05 Nº de leads? - 1

CPL = inversió en publicitat / nº leadsCPL= 10€

10 = inversió en publicitat / 0,05 -> inversió de publicitat= 0,5€

Exercici 18:

Tinc un ràtio de clic (CTR) del 0,35%. Si compro 2 milions d'impressions, Quants clics obtindré?

CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100

0,35 - 100 0,35 = (? / 2000000) x 100 -> ? = 7000 clicks ? - 1

Exercici 19:

Els leads que estic comprant tenen un cost de 5 Euros. Tinc un ràtio de conversió de lead a venda (STR) del 12 %. Quant em costarà cada client ?

STR = ( Nº Sales/ nº leads) x100

12 - 100 12 = (? / 1) x 100 -> ? = 0,12 Nº sales ? – 1

CPA = inversió en publicitat / nº clients

CPA = 5 / 0,12 -> CPA = 41,67€

Page 2: Exercicis de Mètriques de Marketing Online(17-21)

Exercici 20:

Estic pagant un CPM de 12 Euros per anunciar-me a MSN amb un superbanner i un skyscraper. Pel Superbanner tinc un CTR del 0,25% i pel skyscraper el CTR és 0,38%. Quin és el cost per clic per a cada format ?

1000 impressions = 12€1 impresió = 0,012€

Superbanner

CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100

0,25 - 100 0,25 = ( ? / 1 ) x 100 -> ? = 0,0025 Nº de clicks ? - 1

CPC = inversió en publicitat / nº clicks

CPC = 0,012 / 0,0025 -> CPC = 4,8€

Skyscraper

CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100

0,38 - 100 0,38 = ( ? / 1 ) x 100 -> ? = 0,0038 Nº de clicks ? - 1

CPC = inversió en publicitat / nº clicks

CPC = 0,012 / 0,0038 -> CPC = 3,6€

Exercici 21:

Tinc un CTR de 0,2% , i vull aconseguir clics amb un màxim de 0,5 Euros. Quin és el CPM màxim que puc pagar?

CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100

0,2 - 100 0,2 = ( ? / 1 ) x 100 -> ? = 0,002 Nº de clicks ? - 1

CPC = inversió en publicitat / nº clicksCPC = 0,5€

0,5 = ? / 0,002 -> inversió en publicitat = 0,001€ cada impresió 1000 impressions = 1€