32
Izabrano općinsko rukovodstvo SBBBiH Ponedjeljak, 22 Mart 2010 19:10 | Ispis | Foto: Avaz U Zavidovićima je jučer održana Izborna skupština Saveza za bolju budućnost BiH (SBBBiH), na kojoj je izabrano općinsko rukovodstvo SBBBiH Zavidovići. Tajnim glasanjem između 59 predloženih kandidata izabrano je 45 članova Općinskog odbora. To su: privatni poduzetnik Senad Džinić, ekonomski tehničar Mersiha Zilkić, profesor matematike Subhija Plakalo, privrednik Azem Horozović, dipl. inžinjer poljoprivrede Sead Džaferović, inžinjer mašinstva Muhriz Čamdžić, elektroenergetičar Mehmedalija Kadrispahić, privrednik Halil Muharemović, student Dženita Mujkić, RVI i penzioner Munever Burić, dipl. inžinjer mašinstva Nusret Imamović, dipl. inžinjer elektrotehnike Harun Obralić, dipl. inžinjer građevine Emir Saletović, dipl. politolog Anel Mujkić, dipl. ekonomista Mersiha Mehić. Izabrani su i dipl. inžinjer mašinstva Samir Pašić, ekonomski tehničar Ismeta Mehanović, dipl. politolog Edis Mehić, dipl. inžinjer građevine Sead Murtagić, dipl. pravnik Amir Čamdžić, elektrotehničar Amina Buljubašić, trgovac Šemsa Mehić, student Mujo Parić, student Ermina Čamdžić, pravnik i privrednik Rasim Muharemović, Minka Horozović, ekonomista Edib Kovačević, nastavnik Mirsad Ćosić, dipl. inžinjer elektrotehnike Elmedin Osmanović, trgovac Merisa Šabanović, mašinski tehničar Mirsad Buljubašić, dipl. inžinjer mašinstva Sadik Omerčević, poljoprivredni tehničar Nikolina Fazlić, dipl. inžinjer elektrotehnike Zijad Omerović, ekonomski tehničar Redžo Seferović, student Adis Velagić, student Suad Mujić, dipl. pravnik Dženana Čamdžić, politolog Derviš Sejdić, privrednik Salko Viković, magistar političkih nauka Nihad Ahmić, privrednik Zijad Horozović, dr. stomatologije Hajro Hatibović, Amra Husanović i apsolvent Samir Omerčić.

SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

Embed Size (px)

DESCRIPTION

Savez za bolju budućnost Bosne i Hercegovine - Općinski odbor u Zavidovićima.

Citation preview

Page 1: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

Izabrano općinsko rukovodstvo SBBBiH Ponedjeljak, 22 Mart 2010 19:10

| Ispis |

Foto: Avaz

U Zavidovićima je jučer održana Izborna skupština Saveza za bolju budućnost BiH (SBBBiH), na kojoj je izabrano općinsko rukovodstvo SBBBiH Zavidovići.

Tajnim glasanjem između 59 predloženih kandidata izabrano je 45 članova Općinskog odbora.

To su: privatni poduzetnik Senad Džinić, ekonomski tehničar Mersiha Zilkić, profesor matematike Subhija Plakalo, privrednik Azem Horozović, dipl. inžinjer poljoprivrede Sead Džaferović, inžinjer mašinstva Muhriz Čamdžić, elektroenergetičar Mehmedalija Kadrispahić, privrednik Halil Muharemović, student Dženita Mujkić, RVI i penzioner Munever Burić, dipl. inžinjer mašinstva Nusret Imamović, dipl. inžinjer elektrotehnike Harun Obralić, dipl. inžinjer građevine Emir Saletović, dipl. politolog Anel Mujkić, dipl. ekonomista Mersiha Mehić.

Izabrani su i dipl. inžinjer mašinstva Samir Pašić, ekonomski tehničar Ismeta Mehanović, dipl. politolog Edis Mehić, dipl. inžinjer građevine Sead Murtagić, dipl. pravnik Amir Čamdžić, elektrotehničar Amina Buljubašić, trgovac Šemsa Mehić, student Mujo Parić, student Ermina Čamdžić, pravnik i privrednik Rasim Muharemović, Minka Horozović, ekonomista Edib Kovačević, nastavnik Mirsad Ćosić, dipl. inžinjer elektrotehnike Elmedin Osmanović, trgovac Merisa Šabanović, mašinski tehničar Mirsad Buljubašić, dipl. inžinjer mašinstva Sadik Omerčević, poljoprivredni tehničar Nikolina Fazlić, dipl. inžinjer elektrotehnike Zijad Omerović, ekonomski tehničar Redžo Seferović, student Adis Velagić, student Suad Mujić, dipl. pravnik Dženana Čamdžić, politolog Derviš Sejdić, privrednik Salko Viković, magistar političkih nauka Nihad Ahmić, privrednik Zijad Horozović, dr. stomatologije Hajro Hatibović, Amra Husanović i apsolvent Samir Omerčić.   

Nakon konstituirajuće sjednice bit će izabrano i Predsjedništvo te predsjednik OO SBBBiH Zavidovići.

Inače, na jučerašnjoj Izbornoj skupštini govorio je i predsjednik Saveza Fahrudin Radončić.

Autor: avaz.ba

Set as favorite Bookmark Email This

Hits: 643

Komentari (88)

Page 2: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

RSS feed Comments

Ssbihnapisao Tref, Ožujak 22, 2010 Ja imena majko moja mila hocel to Salko Vikovic sa lubenicama na mostu spasit zavidovice nema od tih radoncica ništa kao i od ovih svih ostalih

+2

...napisao ., Ožujak 22, 2010 Samo ti pričaj Tref.Zavidi, zavidniče.

+1

Ssbihnapisao Tref, Ožujak 22, 2010 Ma nema se tu kome zavidit sve te osobe su poznate javnosti sam mijenjaju ime stranke još samo Dervo Hodza tu fali al on će garant iduće godine pristupit novinarima

+0

...napisao ., Ožujak 22, 2010 Ko mjenja stranke reci imenom i prezimenom tref?Reci imenom i prezimenom i u kojoj je stranci ko bio prethodno?

+0

...napisao ., Ožujak 22, 2010 Ako kažeš da nisi samo obični zavidnik i da ne lažeš imenuj imenom i prezimenom ko je gdje bio, u kojoj stranci, ali samo imenom i prezimenom..

+0

Page 3: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao ., Ožujak 22, 2010 Tref, ostavljam ti narednih 30 dana da napišeš imenom i prezimenom sve ljude koji su sada članovi općinskog odbora Saveza za bolju budućnost Bosne i Hercegovine za Zavidoviće, a koji su ranije mjenjali političke stranke a posebno one koji su bili na funkcijama u nekim od političkih stranaka.

+0

...napisao winner, Ožujak 22, 2010 Evo za početak Muhamed Mahovac, mislim da je bio u BPS-u, nije izabran u Opštinski odbor ali je pristupio u SBB, što je vidljivo i sa slike.

+0

...napisao ., Ožujak 22, 2010 Muhamed Mahovac nije član Općinskog odbora.winer navedi i ti imenom i prezimenom ko je gdje bio na funkciji u nekim od političkih stranaka a sada je član općinskog odbora SBB BiH za Zavidovice ili barem član neke druge stranke?

+0

...napisao winner, Ožujak 22, 2010 E pa neće niko ići od gotove funkcije, ovdje dolaze oni koji se do sada nisu uspjeli nigdje značajno ustoličiti ili im tamo gdje već jesu blijedi sjaj. Jedinstvena smo mi zemlja, stranke niču kao gljive i svi obećavaju blagostanje s njihovim dolaskom, a bijeda i siromaštvo suvereno vladaju, a najmoćniji imaju tek dvije.

+0

...napisao ", Ožujak 22, 2010 Ima tu dosta mladjih ljudi, fakultetski obrazovanih iako i ne dovoljno.A ima i premazanih svim bojama.Ko su ko?

Page 4: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

+0

Ssbihnapisao Tref, Ožujak 22, 2010 Jarane Hajro doktor bio član Narodne bosnjacke stranke Dzemaludina Latica,taj horozovic član Stranke za BiH zdrobio se lijepeci plakate po hajderovicima i Kafe herc,Saletovic član SDP i to zesci i tako da ti dalje nenabrajam ima ih previše taj Plakalo isto Liberali nekad a i Camdzic isto je bio član SDP

+0

...napisao ", Ožujak 22, 2010 Tref nije pošteno samo spomenuti neke za koje znaš a da ne kažeš za sve koje znaš.Reci sve, neka se zna puna istina.Koga sada kriješ?RECI SVE IMENOM I PREZIMENOM.

+0

...napisao ", Ožujak 22, 2010 DAJ BUDI POŠTENI I RECI SVE? NAPRIMJER KADRISPAHIĆ DA LI JE BIO JEDAN OD OSNIVAČA OPĆINSKE ORGANIZACIJE STRANKE DEMOKRATSKE AKCIJE?

+0

...napisao ", Ožujak 22, 2010 Je li tref misliš na Rasima Muharemovića to za harisovu stranku?

+0

Halilnapisao Se4mir, Ožujak 23, 2010

Page 5: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

Jel' to onaj Halil Muharemovic sto je bio u logistici u Armiji? Lijepo su on i njegov burazer zaradili u ratu, zato je leca bila sa vodom. Eh da samo znate.......

+0

Tražim javnu osudu izjave Dodika!napisao šetač, Ožujak 23, 2010 Juče je Dodik izjavio da želi mirno razduženje od ostatka BiH. Ako ova stranka ili bilo koja iz BiH kaže: Republika Srpska je od 92 do 95 protjerala i pobila većinu nesrpskog stanovništva, i nije moguće sada da se taj dio razdužuje na bilo koji način od ostatka. Pogledajte samo gradove u istočnoj Bosni niz Drinu - većina je protjerana i pobjena, pa Srebrenica,..... Zbog svega toga nije moguće razduženje! Ako ova stranka (ili bilo koja druga u BiH9 javno kaže ove riječi, ja za njih glasam i možda se i pridružim toj stranci. Inače sve stranke u FBiH su iste! A do tada, čujemo se do izbora,.....

+0

ja postavenapisao smuk, Ožujak 23, 2010 ja imena braćo moja mila, vidim neke osobe koji su bili osnivaci svih stranaka u zavidovicima, neke koji su bili clanovi i nekoliko stranaka (pa i istovremeno). pa zar ovi ljudi da nas predstavljaju, a predpostavljam da izgledaju veoma ugledni i puni potencijala pred pogledom iz sarajeva. ali mi ih znamo i znamo sta mogu. pa znamo li ove koji se potpisuju kao privrednici, znamo li sta privredjuju i kako im to ide. prepoznamo li ovdje osoba koji su sjajno bitisali i zaradjivali u vrijeme vladavine nekih drugih politickih opcija, ali sada kada ta 100% tna stranka pada traze ljudi ponovo svoje sanse. ima tu i mladih ljudi da klimaju glavama i dizu ruke. jeste da je moguce biti mlad i mudar, ali je to rijetkost, pa ce ovi ljudi sigurno biti zloupotrebljavani. jos jedan u nizu coraka...

+0

ja komentaranapisao šetač, Ožujak 23, 2010 Hajde smuk molim te zbog mene a i zbog čitalaca, napiši koja se tebi postava sviđa, nije to nikakva tajna, eto nisi se potpisao imenom i prezimenom, ali onako me interesuje, napiši ako ima koja već aktivna stranka, ili neka opcija iz ilegale, samo napiši neku postavu koja je po tvom ukusu. Bliže se izbori, pa nas malo uputi! Ja nisam ni u jednoj stranci, jer moja stranka ne postoji više (Komunistička partija).

Page 6: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

+0

odgorovr pamtnjakovicunapisao odgovor, Ožujak 23, 2010 sta ovaj neki pametnjakovic glumi, prvo trazi da mu se kaze jel iko bio u nekoj drugoj stranci a sad de mi za sve clanove nesto...stvarno si licemjeran kao i radoncic..tolike godine je sutio i pokrivo kriminal SDA jer je imao koristi od njih velike..znamo svi da je sa cekerom u ruci dosao i svog sandzackog smeca..HAJRO ZUBAR je bio osnivac stranke SDA godinama se falio i pokazivao sliku sa Alijom Izetbegovicem (koji je uhljebio vaseg predsjednika i dao mu u amanet nesto sto su drugi ljudi godinama stvarali dok je on cuvao koze negdje, koji je stvorio sarajevski pasaluk gdje njegov sincic, Saja i ostali bliski saradnici poput Zuke lovu mlate kao ludi, koji je doveo Tihija sa kojim se Radoncic slagao sve dugo dugo u proslih desetak godina, koji je dao zadatak harisu da se drzavna imovina podijeli imucnijim porodicama po gradovima-Krivaja je data Bigama u Zenici 1995. godine na sastanku kojie haris vodio po Alijinom nalogu) u Maglaju slikanu a sad je vas favorit za prvog covjeka u Zavidovicima, Azem cupo Horozovic asikovao sa svim strankama a najvise sa Sibonjom i strankom za BiH, Dzina nidje veze tip a najvise glasova je dobio, Saletovic nije u SDP brat njegov mladji jest on je pravnik i mladji je 3ili4 godine od njega, i svaka cast ovim mladim ljudima ali ove otrcane facet rebaju da odbace od sebe i rade kako oni znaju i misle da treba da se radi, neka su aktivni i treba da budu jer to je jedina pozitivna stvar kod te vase velike stranke sto je uspjela da digne tu omladinu malo..

+0

...napisao ", Ožujak 23, 2010 Komentator odgovor de napiši još nešto ako znaš u vezi ovog rukovodstva SBB u Zavidovićima? Misliš da mlađi mogu nešto bolje, pod uslovom da se uspiju izboriti sa ovim starim i nepismenim lopovima, premazanim svim bojama?

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 U Općinski odbor SBB Zavidovići izabrani su:

1. Senad Džinić (1965) - privatni poduzetnik,

Page 7: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

2. Mersiha Zilkić (198 - ekonomski tehničar, 3. Subhija Plakalo (1957) - profesor matematike, 4. Azem Horozović (194 - privrednik, 5. Sead Džaferović - dipl. inžinjer poljoprivrede, 6. Muhriz Čamdžić (1960) - inžinjer mašinstva, 7. Mehmedalija Kadrispahić (1961) - elektroenergetičar, 8. Halil Muharemović (1962) - privrednik, 9. Dženita Mujkić (1989) - student, 10. Munever Burić - RVI i penzioner, 11. Nusret Imamović (1981) - dipl. inžinjer mašinstva, 12. Harun Obralić (1970) - dipl. inžinjer elektrotehnike, 13. Emir Saletović (1981) - dipl. inžinjer građevine, 14. Anel Mujkić (1983) - dipl. politolog, 15. Mersiha Mehić (1987) - dipl. ekonomista, 16. Samir Pašić (1975) - dipl. inžinjer mašinstva, 17. Ismeta Mehanović (1954) - ekonomski tehničar, 18. Edis Mehić (1982) - dipl. politolog, 19. Sead Murtagić (1961) - dipl. inžinjer građevine, 20. Amir Čamdžić (1976) - dipl. pravnik, 21. Amina Buljubašić (1975) - elektrotehničar, 22. Šemsa Mehić (1989) - trgovac, 23. Mujo Parić (1965) - VŠS, 24. Ermina Čamdžić (198 - student, 25. Rasim Muharemović (1964) - pravnik i privrednik, 26. Minka Horozović (1970) - SSS, 27. Edib Kovačević (1955) - ekonomista, 28. Mirsad Ćosić (1976) - nastavnik, 29. Elmedin Osmanović (1986) - dipl. inžinjer elektrotehnike, 30. Merisa Šabanović (1982) - trgovac, 31. Mirsad Buljubašić (1963) - mašinski tehničar, 32. Sadik Omerčević (1959) - dipl. inžinjer mašinstva, 33. Nikolina Fazlić (1965) - poljoprivredni tehničar, 34. Zijad Omerović (1954) - dipl. inžinjer elektrotehnike, 35. Redžo Seferović (1966) - ekonomski tehničar, 36. Adis Velagić (1981) - student, 37. Suad Mujić (1986) - student, 38. Dženana Čamdžić (1977) - dipl. pravnik, 39. Derviš Sejdić (1985) - politolog, 40. Salko Viković (1956) - privrednik, 41. Mr. Nihad Ahmić (1983) - magistar političkih nauka, 42. Zijad Horozović (1969) - penzioner, 43. Dr. Hajro Hatibović (1941) - dr. stomatologije, 44. Amra Husanović (1980) – SSS, 45. Samir Omerčić (198 – apsolvent,

PRESS CENTAR SBB BiH

+0

Page 8: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao *, Ožujak 23, 2010 Nema razloga da se bojite nesposobne vlasti

Da bi se promijenili naši životi u oktobru se moramo odlučiti za alternativu i napraviti državu u kojoj djeca neće maštati da napuste zemlju i žive vani, poručio je predsjednik Saveza za bolju budućnost BiH Fahrudin Radončić na izbornoj skupštini SBB BiH u Zavidovićima.

- Nismo se u ratu bojali i nema razloga ni da se bojimo nesposobne vlasti. Da bi društvo i država krenula naprijed morat ćemo pobijediti i mafiju. Cijena nije bitna. Jer ako ne pobijedimo mafiju mi ćemo ostati zarobljeno društvo - kazao je Radončić.

Dodao je da je narod postao žrtva privatizacijskih i drugih mafija, korupcije, nerada i neodgovornosti što je posebno teško pogodilo i općinu Zavidovići.

- Naša namjera je da poništimo sve ratne i kriminalne privatizacije. Ovu zemlju treba da preuzme mladost te da mladi i sposobni grade budućnost. Mi smo kao narod previše gledali u druge centre i čekali da neko drugi preuzme rješavanje problema umjesto nas. Došlo je vrijeme da gledamo u sebe i da sami preuzmemo odgovornost za budućnost zemlje. Savez za bolju budućnost je alternativa i to smo već pokazali jer smo narodu vratili nadu u bolje sutra – poručio je Radončić što su prisutni pozdravili gromoglasnim aplauzom.

Nakon toga održan je izborni proces na kojem je izabrano općinsko rukovodstvo SBB Zavidovići. Tajnim glasanjem između 59 predloženih kandidata izabrano je 45 članova Općinskog odbora. Nakon konstituirajuće sjednice bit će izabrano i Predsjedništvo te predsjednik OO SBB Zavidovići.

PRESS CENTAR SBB BiH

+0

...napisao odgovor, Ožujak 23, 2010 naravno da mladi ljudi mogu nesto da naprave jer sigurno su kvalitetniji i pametniji od tipova kao Dzina, Hajro, Munever-brko, Azem horoz, i mnogi drugi na gornjoj listi. Dzina nema pojma o zivotu, lupeta samo gluposti i pametuje a glup je kao noc( ON SAM TVRDI DA NIJE PRVATNIK DA NE TREBA PLATITI POREZ, TAKSE I OBAVEZE PREMA DRZAVI A ZAPRAVO RADI NELEGALNO I NEPRIJAVLJEN PA SAMIM TIM I NE MOZE KAO DA BUDE DUZAN PLACATI SVE TE DADZBINE- ZNACI NOVI SLOGAN MORATE UZETI SIVOM EKONOMIJOM PROTIV SIROMASTVA I OBOGATIT CETE SE VI VASA ZENA I DJECA A SVI OSTALI CE BITI GLADNI KAO I DO SAD) Hajdro dr. nikad nije bio nikakv popularan tip i zato je

Page 9: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

veoma brzo ispao iz kombinacija SDA jer su skontali brzo da ga 98% ljudi ne voli u zavidovicima a ona 2% su jegovi najblizi i oni kojime je eventualno dao popust na lose uradjenu plombu u zubu, Brko Munever pa ko je sad to, neki lik zgubidan koji niti je bio niti moze postati neki kapacitet, Azem Horoz huligan omiljen kod Muharema Muharemovica i njegovog konobara u kaficu i to je to, niko ne zna ni sta ta dva tipa rade ni gdje novce ubiru (samo se za DIAL ne hvatajte jer on je dosao mnogo kasnije dugo dugo iza opuhanih zlatara u sloveniji i drugih transakcija), Mujo Paric pazi sad apsolvent na difu kad polaze gimnastiku to bi bas volio da gledam. Harun Obralic je pametan covjek i mislim da nece dugo moci takav da izdrzi medju ovim nehljebovicima jer on je ipak covjek sa karakterom i sa principima dostojnim covjeku. Muratagic isto nema iza sebe nekih repova i nije na losem glasu, samo je previse povucen i vise ljudi zna ga kao muza Vahide frizerke neko kao nekog ing.ali ipak moze da se kaze da je prilicno dobar izbor. Ovi mladi ljudi tek trebaju da se iskazu i da se cuje za njih tako da njih podrzavam u potpunosti ali cinjenica da Dznic dobije 70-tak glasova je porazavajuca i da je Brko vodja parade ispod je svakog nivoa ako neko misli da radi ozbiljan posao jer ovo je skoro izjednacavanje sa zoharima iz SDA,SBiH,SDP,A-SDA i drugih.

+0

...napisao ", Ožujak 23, 2010 odgovr dobro si to obrazložio.Znači ti bi poručio mlađima da treba da uzmu star u svoje ruke i da pometu ove stareklije, nepismenjakoviće, kojekakve privatnike kojima je nepoznato porijeklo imovine i kako zarađuju i ostalih lopova premazanijh svim bojama.

+0

...napisao $$, Ožujak 23, 2010 Ma stvarno će biti avangarda sa većinom ovih likova iz odbora, pa šta se sve neće strpati u ovaj bosanski lonac. Mislim da jedino mladim, obrazovanim ljudima treba pružiti šansu da se okušaju, ostalo je sve bljak. Kod nas je važno slikati se napirlitan i eto te u politici, kakva ti je reputacija i šta imaš u glavi manje više je nebitna stvar.

+0

...napisao ", Ožujak 23, 2010

Page 10: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

odgovor hoćeš da kažeš da je Azem Horoz jamio DIAL?I da je dobar drug sa Muharemom Muharemovićem?

+0

...napisao ", Ožujak 23, 2010 Ja čuo, ne znam 100% da li je i istina navodno Tužilaštvo vodi istragu , čak je izgleda podignuta i optužnica zbog privatizacije metalne, gradnje, DIALA i ostalih jamljenih dijelova "Krivaje" u maloj privatizaciji? Ko zna nešto više da kaže o tome?

+0

...napisao odgovor, Ožujak 23, 2010 o istrazi i prijavama ne znam nista, mozda i nije jami DIAL ali da je porijeklo kapitala sa kojim je dosao i do DIALA i svega drugog, u najmanju ruku sumljivo to znam i ja i mnogi drugi, a sto se tice toga jel jaran sa Muharemom to svako ziv zna. zovu se kumovima,i skupa su petljali godinama oko poslova kojekakvih. Ja mislim samo da im fale Caba, Arma, Dzevo Kralj, pa da rostiljada krene...

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 Svaka čast $$.Dosta je više ofucane i nepismene stare ojebine.Samo da li će mladi imati snage da te nepismenjakoviće pometu?

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 Ovaj: 25. Rasim Muharemović (1964) - pravnik i privrednik, ko zna šta o njemu?Mislim da laže da je pravnik, znam da drži kafanu u Hajderovićima, kako koja stranka dolazi ili prolazi po svojoj kafani lijepi plakate, najviše Harisa Silajdžića.U bliskim odnosima je Horozom Azemom, Muharemovićem Muharemom, Šibonjom Muhamedom, i dr. javno poznatim likovima.Ko još zna da li je pravnik, mislim da laže.

Page 11: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

+0

Ssbihnapisao Tref, Ožujak 23, 2010 Kao prvo jesil ti neki inspektor ti sto stavljas dvije tacke, mogao bi ispitivat u Hagu kako si pametan,dalje majko moja mila pa to onaj Mujo Paric invalid pa i on je mijenjao sve stranke moguce i taj Mehic prošle izbore bio na listi gospodina kobasice Lijanovica a taj Dzinic privrednik kupuje zemlju po Gostovicu od Srba i prodaje muslimanima po trostrukoj cijeni pravi vođa jelde ma katastrofa pa et još sam Muharema da uzmu

+0

...napisao odgovor, Ožujak 23, 2010 ma taj lik je bio tjelohranitelj u sarajevu..pricao je da je malo cuvao i Aliju Izetbegovica, kasnije znm da je hodao za Nijazom Durakovicem, moguce da mu je neko dao diplomu ali sta mu vrijedi kad ni P o pravu ne zna...jedino sto zna je da baca ljude sa tarase svoje kafane u Hajderovici City, kao sto je prije par godina tipa na glavu bacio pa mora da odgovara zbog toga. JAK KADAR NEMA STA, NE ZNAM SAMO GDJE JE DO SAD BIO DA NAS SPASI OD BIJEDE I NEIMASTINE HAHAHAH.

+0

...napisao $$, Ožujak 23, 2010 A šlag na kolač dođe im Amina Buljubašić sa svojim bezvrijednim pjesmicama, šta je s ovim narodom, cijela sela hoće u politiku.? Nedavno je jedan dnevni list objavio statistički podatak iz BiH, da se prema tvrdnjama stručnjaka možemo nazvati kolektivnom ludnicom, tvrde da skoro svaki stanovnik ima neki oblik PTSP-a (posttraumatskog stresnog sindroma), te da je prodaja sedativa i antidepresiva u odnosu na druge lijekove enormna. Možda je to odgovor na sva pitanja i dileme ali činjenica je i da se ljudi rukovode isključivo interesima u ovim vremenima, pa svi se nadaju nekim honorarima, pogotovo kod Radončića, ako on nema ko ima.?

+1

Page 12: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao *, Ožujak 23, 2010 PITANJE, ŠTA SI MISLIO SA OVIM ŠTO SI NAPISAO ODGVOR? napisao odgovor, Ožujak 23, 2010

ma taj lik je bio tjelohranitelj u sarajevu..pricao je da je malo cuvao i Aliju Izetbegovica, kasnije znm da je hodao za Nijazom Durakovicem, moguce da mu je neko dao diplomu ali sta mu vrijedi kad ni P o pravu ne zna...jedino sto zna je da baca ljude sa tarase svoje kafane u Hajderovici City, kao sto je prije par godina tipa na glavu bacio pa mora da odgovara zbog toga. JAK KADAR NEMA STA, NE ZNAM SAMO GDJE JE DO SAD BIO DA NAS SPASI OD BIJEDE I NEIMASTINE HAHAHAH

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 O KOJEM ČOVJEKU PIŠEŠ ODGOVOR KADA SI OVO NAPISAO? napisao odgovor, Ožujak 23, 2010

ma taj lik je bio tjelohranitelj u sarajevu..pricao je da je malo cuvao i Aliju Izetbegovica, kasnije znm da je hodao za Nijazom Durakovicem, moguce da mu je neko dao diplomu ali sta mu vrijedi kad ni P o pravu ne zna...jedino sto zna je da baca ljude sa tarase svoje kafane u Hajderovici City, kao sto je prije par godina tipa na glavu bacio pa mora da odgovara zbog toga. JAK KADAR NEMA STA, NE ZNAM SAMO GDJE JE DO SAD BIO DA NAS SPASI OD BIJEDE I NEIMASTINE HAHA

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 Ko je koga bacio naglavačke iz kafane u Hajderovići City odgovor?

+0

...napisao odgovor, Ožujak 23, 2010 Rasim Muharemovic, za njega su pitali zna li iko ko je on...jest to je taj tip sto kafanu drza kao sto su i napisali

+0

Page 13: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

rasim coban a ne pravniknapisao lux, Ožujak 23, 2010 Rasim drzi kafanu ali pod kirijom ato ti pravnika koji sa seljecima se svada a ne kao pravnik u kakvu firmu na pravne poslove ili sud a on mora na robiju zasto nema mozga udarao pjanoga covjeka valjda nije znao da se nece moci sam snaci na sudu pa zaglavi

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 lux, to je baš interesantno što kažeš za Muharemović Rasima.Pa koliko je bolan taj dobio zatvora, ako ga je dobio zbog tog čovjeka što ga udarao?

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 lux znaš li šta o Kadrispahić Mehmedaliji?

+0

odgovor Ozujaknapisao lux, Ožujak 23, 2010 NEZNAM KOJI JE TA NIKADA CUO ZA NJEGA MADA JA NEZIVIM U Z_DICI ALI SAM RODOM JA SAM U SARAJEVU PA OVAKO PRATIM STANJE A DOLAZIM MJESECNO U GRAD SIVILA

+1

...napisao rocky, Ožujak 23, 2010 rekao ja sam sebi da necu vise izlaziti na izbore.A onda AVAZ osnuje stranku.Ma hajde glasacu za njega,moglo bi nesto i biti od njega.I gle shoka ,vidim ti ja ovaj spisak tzv privrednika,pjesnika...NISTA OD GLASANJA. Cast mladim izuzecima

Page 14: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

+0

...napisao *, Ožujak 23, 2010 Čitam odbor SBB BiH u Zavidovićima ima i jednog magistra političkih nauka 1983 godište. Ima još mladih i školovanih, samo trebaju se ujediniti protiv ovih prevrtanera , sumnjivih privrednika..

+0

...napisao kolaps, Ožujak 23, 2010 Eto neka nam i Mirse Buljubašića u politici, ionako nam je sve kao nigdje na svijetu pa šta fali da i on uđe u politiku, ima i gorih od njega. Pomogoše mu glasovi obespravljenih radnika čiji je predstavnik, kao i Vehbiji oni što im je nezakonito podijelio Krivajine stanove.

+0

...napisao El Fatih, Ožujak 23, 2010 Kolaps nemoj ni da pokušaješ da u istu ravan staviš Vehbiju Aličića i Mirsada Buljubašića.Mirsad Buljubašić je borac za pravdu a Vehbija je to što svako zna.Da je nama više takvih kao što je Mirsad Buljubašić.O njemu mogu reći samo sve najbolje.Borac.Samo mu mogu poručiti DA SE I U ODBORU BORI ZA PRAVDU I ISTINU KAO ŠTO SE SVO OVO VRIJEME BORIO PROTIV NEPRAVDE KOJA SE ČINILA GRUPI OD 172 RADNIKA.NEKA I U ODBORU POKAŽE SVOJE POŠTENJE I HRABROST I NEKA NE PODRŽAJE POKVARENJAKE , NEPOŠTENE, BEZOBRAZNE, PRELIVODE, A ON NAJBOLJE ZNA OCJENITI KO JE KO.NEKA BUDE HRABAR DA PODRŽI PRAVDU I PRAVEDNE LJUDE A PROTIV NEPRAVEDNIH I NEPOŠTENIH.Svaka čast Mirso i samo naprijed, ne odustaj, poveži se sa sebi sličnima, pravednim i poštenim i neboj se, Allah će vas čuvati.Allah ne voli nepravdu i pokvarenjake a tu si da se boriš protiv takvih.

+0

...napisao ISKRENI, Ožujak 23, 2010

Page 15: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

I ja imam najljepše mišljenje o Mirsadu Buljubašiću.SAMO SE MIRSO DRŽI PRAVEDNE STRANE I SA PRAVEDNIM LJUDIMA I NE POSUSTAJI. HVALA TI ZA SVE MIRSO I DRAGO MI JE ŠTO TE MOGU SMATRATI SVOJIM PRIJATELJEM...

+0

...napisao supljaka, Ožujak 23, 2010 Kadrispahić Mehmedalijs, ako je to čovjek koji stanuje do pekare gradske on je jedan od osnivača stranke SDA, brat mu je hodža Rusmir

+0

...napisao ", Ožujak 23, 2010 Kadrispahić stanuje kod gradske pekare.

+0

...napisao ", Ožujak 23, 2010 Kako misliš supljka Kadrispahić jedan od osnivača SDA na općinskom ili na nivou Bosne?

+0

...napisao $$, Ožujak 24, 2010 Jedna stvar je sigurna i jasna ""svako sebe ovdje moze sam anonimno hvaliti ko za to ima interes, ali kudit se neće sam"".Koliko znam iz saznanja iako nisam dio te priče, priča o 170 radnika i njihovog predstavnika ima i drugu stranu medalje. Ne bi ni ja tog Mirsu stavio u istu ravan sa Vehbijom ali siguran sam iz određenih razloga da imaju zajednički imenilac matematički rečeno. Nisu svi ljudi jednako sposobni da uvde istinu, kasno bude za one koji je uvide na kraju na svoju veliku štetu

+0

Page 16: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao kolaps, Ožujak 24, 2010 El Fatih za tvoju informaciju ja Mirsu poznajem sigurno bolje nego ti, imam i ja presudu kod Bakira samo što sam potpiso a od 13% advokatove kamate 3% je Mirsino,kod svih drugih je kamata 10%,ima pravo na to samo sam htio da ti kažem da on ništa ne radi džaba kao što ti misliš.

+0

...napisao ", Ožujak 24, 2010 Kolaps i $$ , pojasnite šta ste imali da kažete to za Mirsada Buljubašića Mirsu?Nešto ste rekli ali je nedorečeno , nejasno recite otvoreno šta imate da kažete.Čega se bojite?Ili možda ne govorite istinu pa vas strah Boga?

+0

...napisao El Fatih, Ožujak 24, 2010 OVAJ IZRAZ "El Fatih za tvoju informaciju " MI JE JAKO POZNAT.TAKO PIŠE NAŠ SINDIKALISTA VEHBIJA ALIČIĆ KADA SE OBRĆA JAVNIM PISMIMA RADNICIMA, TIPA "primite k znanju", "za vašu informaciju" i slično. Braćo i sestre gotovo sam 99% siguran da se iza ovog komentara koji je napisao kolaps ponovo krije naš sindikalista vehbija Aličić. Mašallah uhvatih zeca i povukoh ga za uši zato što je bio nevaljao i nabih ga u guzicu da se opameti.

+0

...napisao winner, Ožujak 24, 2010 Poslije sinošnjih vjesti se puno jasnije vidi kakva je politička platforma stranke SBB, Radončić se odriče kandidature za člana Predsjedništva u korist Silajdžića, čelni ljudi iz SDA prelaze i SBB, Adnan Terzć i drugi, veliki pokrovitelji stranke su Bičakčić i reis Cerić, po mom skromnom mišljenjuvako pobijede ne gine nam još koja decenija promašene politike, pa ko voli nek izvoli.

+0

Page 17: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao ., Ožujak 24, 2010 winer pa koja je alternativa?

+0

...napisao ., Ožujak 24, 2010 Ima li u ovom odboru rodbinskih veza, tečića, amidžića, dajdžića, očeva i kćeri, muževa i žena i drugih rodbinskih veza?Ko šta zna, neka kaže?

+0

...napisao ., Ožujak 24, 2010 Ko je s kime dobar u odboru, prijateljske i druge veze?

+0

...napisao ., Ožujak 24, 2010 Ima li posebno omraženih ljudi u odboru? Ima li onih koje ne biste ni na ulici voljeli sresti? Ima li korupcionaša i kompromitovanih?Da čujemo glas javnosti.

+0

...napisao nn, Ožujak 24, 2010 Čudno je koliko je uporan ovaj . tačka sa svojim čudnim pitanjima, kao da će on vršiti selekciju i eliminaciju članova, ali kad već pitaš ja ću navesti po mom mišljenju one koje smatram pozitivnim ličnostima a to su: prof. Subhija Plakalo, dipl. pravnik Amir Čamdžić i moja komšinica Nikolina Fazlić, ali mi nije jasno šta trži u ovoj stranci, šta joj to treba, možda da ubije slobodno vrijeme. Vrijedi izdvojiti mlade obrazovane ljude koji se nisu imali kad iskompromitirati, a ostalo je u većini hamelj i nepodobnici za politiku.

Page 18: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

+0

Glasanjenapisao Se4mir, Ožujak 25, 2010 Prije nego sto glasate u oktobru zastanite i razmislite na sto bi licili Zavidovici da ova ekipa dodje na vlast. Ko je mogao otimati u ratu iz usta vojnika u rovu ne bi bio nista bolji ni danas, naprotiv, apetiti su porasli, omirisao se asfalt.

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Se4mir, ostao si nedorečen, nešto si rekao ali sve je to nekako nejasno.Reci ko je od ovih iz odbora otimao u ratu iz usta vojnika u rovu?Kome su to apetiti porasli jer je omirisao asfalt? Reci ko je taj ili ko je ta?Nemoj ostati nedorečen neka se zna ko nije dostojan odbora.Reci nemoj se ustručavati neka se čuje glas javnosti.

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Se4mir, reci čovječe neka svako zna ko je otimao u ratu od vojnika u rovu.

+0

...napisao odgovor, Ožujak 25, 2010 Ovaj lik sa tačkicama se fura na radončića izgleda...haman a si ti jos jedan u nizu vrsnih demagoga...pusti ba sve ti je receno i sve se zna...ODBOR VAM JE KATASTROFALAN JER NEMATE AMA BAS NI JEDNG KVALITETNOG KADRA KOJI BI OVU NEISKUSNU OMLADINU POVUKAO ZA SOBOM NA PRAVI NACIN JOS DOK IZIGRAU OVE POLITICKE PIONIRE PRI IZBORU PREDSJEDNISTVA ONDA VAM JE TEK PROJEKAT OSUDJEN NA PROPAST BAREM NA NIVOU ZDICA...

+0

Page 19: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Odgovor (komentator) budi određen, pojasni ko ti se od izabranih u odbor posebno ne sviđa i zašto?Koji je njegov ili njezin grijeh?Šta ne valja kod tog čovjeka ili žene iz odbora?Zašto smatraš da će mladi iz odbora kao što kažeš igrati samo igru"političkih pionira pri izboru predsjedništva"? Ima tu fakultetski obrazovanog mladog svijeta. Objasni nemoj biti nedorečen.

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Odgovor zašto smatraš da neko mora vući omladinu?Zašto naprimjer magistar političkih nauka ne bi mogao biti predsjednik odbora?Mlad čovjek, fakultetski obrazovan, zašto ne?

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Odgovor zašto smatraš da će fakultetski obrazovana omladina dozvoliti da bude "izigrana" pri izboru predsjedništva?

+0

izaberi pametnonapisao šetač, Ožujak 25, 2010 Ja sam dosta puta napisao, a i sada ću ponoviti: Kada bude glasanje, svako neka razmisli: da li je zadovoljan sa sadašnjom vlasti i sa onima koji su na vlasti (SAD, SNSD, SBiH, HDZ) i neka ponovo glasa za njih! Ili ukoliko nisu zadovoljni: neka glasa za one koji sada nisu na vlasti (SBBBiH, SDP, BPS, Naša stranka, .....). To je tako jednostavno. Ne treba sada filozofirati o imenima, o kandidatima. Formirana je stranka, pored ostalih brojnih stranaka, pa narod neka bira. Ako niste zadovoljni sa ovim imenima - ima drugih stranaka i drugih imena! Za ove nezadovoljne sa sadašnom vlasti, imaju stvarno puno stranaka, pa neka izaberu. Najvažnije je da svi skupa odlučimo da li smo zadovoljni ili nismo na izborima!

Page 20: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Šetač smatraš li ipak da su konkretna imena bitna?Primjer ako je neko (nevezano za ovaj odbor) dokazani korupcionaš ili se podobro kompromitirao ili je nepopularan kod naroda, dali takva osoba zaslužuje povjerenje naroda i da li će samo štetiti bilo kojoj političkoj stranci? Posebno smatraš li bitnim (opet ponavljam nevezano za ovaj odbor ili ovu političku stranku) da je loše i dodatno otežava na stavari ako takva osoba naprimjer postane predsjednik odbora ili jako uticajan u stranci (bilo kojoj stranci)?

+0

...napisao odgovor, Ožujak 25, 2010 kazem da ce mladi biti izigrani zbog toga sto nemaju nikakvo politicko iskustvo, jer politika je kurva a mnogi od njih to neznaju, tu ti ljudi gledaju u oci i fino zbore a smisljaju kako da te uniste bio ti ista stranka ili ne, jer razlicite struje se uvijek stvaraju od samog pocetka, nisu bitni ti ljudi konkretno po imenu i prezimenu uopce, a sto se tice toga magistar pol.nauka sto se dize na nivo sta mu vrijedi ta titula, nasi politicari su mahom doktori nauka pa o politici pojma nemaju, i ne znam ko je od njih magistar, ima jedan koji je peta godina master studija, fin decko ali politicki totalno neiskusan za politicke igre i kombinacije. ali sacekajmo da se liste formiraju, pa cemo vidjeti kako ce ti ljudi proci medju ovim gladnim vukovima zeljnim vlastite promocije i uspjeha..

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Odgovr možeš li konkretizovati kada spominješ "gladne vukove"?Ko su u ovom odboru ti gladni vukovi na koje misliš?Možeš li da ti ne bude teško imenovati ko su ti vukovi?Imenom i prezimenom?

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010

Page 21: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

Koga se to mladi fakultetski obrazovani ljudi trebaju bojati ?

+0

...napisao Tref, Ožujak 25, 2010 E ako sam vidjeo dosadnijeg tipa od ovog sa tackicama de matereti skloni se sa komentara na zdici com i idi ispituj negdje u policiju eto imaš ovu dvojicu Zenicana sto kradu po gradu pa ih ispituj do Mile volje,pozdrav za sve ostale komentatore i manite se rasprave sa inspektorom

+0

...napisao ., Ožujak 25, 2010 Tref odakle znaš da sam inspektor? Iskreno pogodio si.Jesam inspektor.

+0

provokatornapisao kec, Ožujak 26, 2010 ma sve mi se čini da ovdje ima četiri ili pet osoba u jednoj koja je možda nezadovoljna u novoformiranom odboru pa okolo blati i provocira ostale

dobro neko reče klonimo ga se

+0

...napisao ., Ožujak 26, 2010 Kec koga se trebate kloniti?Ko je taj ili ta koji omražen ili omražena u odboru da je se morate kloniti?Reci kec, bilo bi lijepo da javnost zna i za to.

+0

Page 22: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao ., Ožujak 26, 2010 Kec je li to jedan čovjek ili jedna žena ili više njih kojih se treba kloniti?

+0

tačkinapisao šetač, Ožujak 26, 2010 Odgovorio bi tački: U pravu si ako je neko korupcionaš i da je već razotkriven u svojim prljavim rabotama, on šteti ugledu svakoj stranci pa i ovoj. Ja sam uopšteno rekao, ako je narod zadovoljan sa sadašnjom vlasti (koja eto sebi i penzije obezbjeđuje na 2000 km, odnosno 1000 km za porodicu, koja je dovela Krivaju pod stečaj, odnosno ako su zadovoljni sa strankama SDA, SNSD, HDZ, SBiH, koje su na vlasti neka ponovo za njih glasaju. A Ako narod nije zadovoljan sa ovim strankama i ovom vlasti - neka glasa za promjene - tj. za one stranke koje nisu sada na vlasti a to su Naša stranka, SBBBIH, SDP, Radom za boljitak, BPS Sefer Halilović , ......

A ako stranka izabere nekog u odbor - a taj neko je korumpiran - bilo da je to opozicija ili pozicija - stranka ga se treba riješiti i zahvaliti mu se na podršci stranki i reći mu u lice - ŠTETIŠ NAM - ETIKETIRAN SI, IZVINI, ALI NE MOŽEŠ KOD NAS. Teško ovom narodu majko mila. Političari se bore za vlast preko naroda, a narod se bori da preživljava.!

+0

...napisao Zijo, Ožujak 26, 2010 na brzaka iscitah ove vase komentare ..mnogo stemi smijesni ..oprostite ali to je istina...ocito je da neko ovdje ima svoj interes .... tačkaš ...nemoj skupljat info ovdje ,,idi od lika do lika i nek ti kažu ,,nije pošteno da se krijješ

+0

...napisao ., Ožujak 26, 2010 Zijo, reci ko ovdje ima svoj interes?Reci ko se krije? Zijo reci šta bi rekli ako bi neko išao od lika do lika, šta bi ti likovi imali za reći?

+0

Page 23: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

...napisao ., Ožujak 26, 2010 Zijo smatraš li za dobar komentar šetača?

+0

...napisao Zijo, Ožujak 27, 2010 ...tačkaš ... dosadan si sa pitanjima,tebe ocito nesto zulja mislim da ti imas neki interes ,,da ne kazem siguran sam

+0

za tačkunapisao šetač, Ožujak 27, 2010 Pitao bi tačku da li je zadovoljan on sa mojim odgovorom, i ima li imena na ovoj listi koji ne bi trebali biti ni ovdje ni na bilo čijoj stranci? Možda su spomenuti, ali hajd molim te ponovi ih ako ih ima i ako može sa obrazloženjem! Pozdrav svima! Živio 27.mart - dan kad se kazalo "bolje grob nego rob, bolje rat nego pakt....."!!!!!

+0

...napisao ., Ožujak 27, 2010 Šetač, lijepo od tebe što podsjećaš javnost na 27.mart 1941.godine.Jedan veliki i svijetao dan u povijesti južnoslavenskih naroda, na dan kada je jugoslovenska radnička klasa na čelu sa Komunističkom partijom Jugoslavije rekla veliko NE fašističko-nacističkoj koaliciji.NE PAKTU. "BOLJE RAT NEGO PAKT, BOLJE GROB NEGO ROB". Za imena već je dosta rečeno od strane drugih komentatora na ovom portalu.Ja ne poznajem dobro ljude i zato me je zanimalo da čujem od drugih ko je ko. Zadovoljan sam tvojim odgovorom, uz napomenu da danas u ovom vremenu nema prave alternative, nije dovoljno samo glasati za stranku i da se mijenjaju stranke na vlasti, već je potrebno mjenjati SISTEM.Sve je do sistema.I još nešto ovo društvo je "bolesno" (treba ga liječiti od pada sistema vrijednosti, od korupcionaštva, kompromiterstva, i vratiti moralne ljudske vrijednosti).Bez toga nema dobra, jer kakv je narod (društvo) takvu dobiva i vlast.

Page 24: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

Čudni su mi ovi što pokušavaju da ušutkaju glas javnosti.Ko se boji istine, znači da ima nešto da sakrije.Kao čovjek treba da znam ko je ko u političkoj partiji.

+0

...napisao ., Ožujak 27, 2010 Mislim da je bitno da napomenem da sam aktivista Socijaldemokratske partije Bosne i Hercegovine, u Sarajevu i da nisam nikoga ni pokušao provocirati kao što je neko ovdje napisao.Samo sam imamo namjeru da saznam nešto više o ljudima iz odbora iz čiste radoznalosti.

+0

...napisao ., Ožujak 27, 2010 Zijo, zar vi imate nešto da sakrijete?

+0

Dole, gore!!!napisao šetac, Ožujak 27, 2010 Potrebno je i da se mjenjaju stranke na vlasti, taman to bilo svake 4 godine, neka vlast osjeti poraz i ocjenu birača da nisu zadovoljili. Kada se promjene stranke - moguće je promijeniti i sistem. Nacionalistički sistem mi ne odgovara, samo plaše narode, i govore miržnjom i huškaštvom. Volio bi da ova SBBBiH ne bude nacionalistička, ali čini mi se čim poziva samo Bošnjake - da je se opredijelila na koji pravac udara (desnica čini mi se), ali vrijeme je pred nama, stranka je tek osnovana, pa neka se čuvaju nacionalizama! I radončiću i Tihiću su bitni glasovi Bošnjaka pa se prepiru i na kraju zavađaju i sam Bošnjački korpus. Oni misle da ako Dodik vlada pomoću nacionalizma u RS-u - da će i oni pridobiti birače u FBiH sa nacionalizmom. U drugom planu im je korumpcija, kriminal, Krivaja 1884, IP Krivaja, privreda, radnici,.... Sistem se ne može izmijeniti dok se ne izmjene stranke na vlasti.

Dole vladajuće stranke koje sebi izglasavaju penzije od 2000 km i to sa 20 godina staža, a ja koji imam 40 godina staža - ne mogu da počnem da primam ni 300 km, zbog problema oko Krivaje i neuplaćivanja staža u jednom državnom preduzeću, a šta bi onda rekli za rad na crno kod privatnika!!!!?? Dole SDA, HDZ, SNSD, SBiH!!!

Page 25: SAVEZ ZA BOLJU BUDUĆNOST BOSNE I HERCEGOVINE -OPĆINSKI ODBOR U ZAVIDOVIĆIMA

Živjele promjene!!!! Neka neko drugi dođe na vlast (samo da ne bude nacionalista!)!!!!!!

+0

ZA TAČKUnapisao šetač, Ožujak 27, 2010 Evo ovih dana dijele letke po Zavidovićima stranka SDP, a ti si rekao da si aktivista SDP-a u Sarajevu, pa molim te prenesi svojim kolegama u Ze-Do kantonu da povuku i isprave letak na vrijeme, jer će sigurno i SDP biti gubitnik u Zavidovićima jer se ni SDP neće baš da bori za ovaj narod! Neka letke više e dijele po ovog gradu - možda mogu u Žepču i Tešnju, ali onal letak nije za Zavidovićane, jer je ovdje posebna situacija. Neka naprave jedan letak samo za Zavidovićane, ako ne mogu upasovati za cijeli kanton. Da ti ne prepričavam šta piše na letku, samo ih nazivi i neka letak pročitaju, pa neka isprave "grešku". Oval letak nije za Zavidovićane!!!!!

+0

...napisao ., Ožujak 27, 2010 Upoznati smo sa greškom , opet hvala šetač.U pravu si nije to za Zavidovice.