6
EL CARLES El Carles és un nen que té 10 anys. Viu a Granollers, però és de Londres. Londres és la capital del Regne Unit. El Carles és alt i prim, té el cabell pèl-roig i els ulls negres, i té la cara pigada perquè té la cara plena de pigues. La seva pell és molt blanca. Porta texans, vambes i una samarreta blava. Avui menja un plat de sopa amb una cullera. La seva mare ha preparat la sopa Aula acollida Institut Carles Vallbona – Pictogrames: ARASAAC – Sergio Palao

Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_carles

Embed Size (px)

Citation preview

Page 1: Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_carles

EL CARLES

El Carles és un nen que té 10 anys. Viu a Granollers, però és de Londres. Londres és la capital del Regne Unit.

El Carles és alt i prim, té el cabell pèl-roig i els ulls negres, i té la cara pigada perquè té la cara plena de pigues. La seva pell és molt blanca.

Porta texans, vambes i una samarreta blava.

Avui menja un plat de sopa amb una cullera. La seva mare ha preparat la sopa

Aula acollida Institut Carles Vallbona – Pictogrames: ARASAAC – Sergio Palao

Page 2: Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_carles

i està molt bona. Beu aigua i també menja una mica de pa. Després de la sopa menjarà pollastre amb patates, i quan acabi el segon plat menjarà una poma.

Contesta les següents preguntes:

1- Com es diu el nen?

2- Quants anys té?

3- On viu?

4- D'on és?

5- Com és el Carles?

6- Com són els seus ulls?

Aula acollida Institut Carles Vallbona 2

Page 3: Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_carles

7- Com té la cara?

8- Com va vestit?

9- Què menja avui?

10- Com es menja la sopa?

11- Qui ha preparat la sopa?

12- Què beu?

13- Què menjarà després de la sopa?

14- Què menjarà de postre?

Aula acollida Institut Carles Vallbona 3

Page 4: Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_carles

DICTAT:

Escriu les paraules en què has fet en el dictat:

Aula acollida Institut Carles Vallbona 4

Page 5: Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_carles

Ara, escriu un text semblant a partir d'aquestes imatges:

Aula acollida Institut Carles Vallbona 5

Page 6: Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_carles

Aula acollida Institut Carles Vallbona 6