33
alternativa-za-vas.com http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/johanna-budwig Johanna Budwig: izliječite rak hranom! Tweet Autor: Marina Biljak Uljno-proteinska prehrana za ozdravljenje Dr. Johanna Budwig, poznata njemačka biokemičarka, pedesetih je godina 20. stoljeća osmislila uljno-proteinsku prehranu koja može pomoći u ozdravljenju od mnogih teških bolesti. Ova je znanstvenica napisala desetak knjiga, od kojih su dvije prevedene i kod nas - „Rak - problem i rješenje“ i „Uljno-proteinska kuharica". Zbog svojih istraživanja, dr. Budwig je bila nominirana za šest Nobelovih nagrada. Za sve je kriva prehrana Dr. Budwig je vjerovala da je rak, kao i velika većina drugih bolesti, prvenstveno uzrokovan nepravilnom prehranom, točnije nepravilnom preradom hrane i ulja, a osobito pregrijavanjem ulja. Ovu je priču dr. Budwig započela nakon što je otkrila da u krvi oboljelih od raka nedostaju važni sastojci za ljudski organizam, kao što su lipoproteini i fosfatidi. Shvatila je da te sastojke je potrebno nadomjestiti kako bi se bolest povukla. Nedostatak f osf atida i lipoproteina uzrokovao je nedostatak kisika u stanicama, te je dr. Budwig krenula u potragu za metodom koja će vratiti kisik. Shvatila je da to može postići kombiniranjem određenih namirnica pa je razradila poseban način prehrane, koji se naziva Budwigova dijeta ili Budwigov protokol. Laneno ulje i svježi sir Dijeta se sastoji od uzimanja lanenog ulja sa svježim nemasnim sirom. Bitno je uzimati ih zajedno kako bi se postigao pun učinak. Ova naizgled jednostavna prehrana reaktivira vitalne f unkcije stanica. To se postiže uzimanjem prirodnih nezasićenih omega-3 masnih kiselina, koje sadrži laneno ulje. One pomiješane sa svježim nemasnim kravljim sirom postaju topive u vodi. Ta dva glavna sastojka kombiniraju se s ostalom zdravom hranom - organskim svježim voćem i povrćem, orašastim plodovima, žitaricama poput riže, heljde i prosa, začinima, čajevima i medom. Budwigov protokol

Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Embed Size (px)

DESCRIPTION

LANENO ULJE I POSNI SIR, LIJEČENJE RAKA

Citation preview

Page 1: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

alt ernat iva-za-vas.co m http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/johanna-budwig

Johanna Budwig: izliječite rak hranom!

Tweet Autor: Marina Biljak

Uljno-proteinska prehrana za ozdravljenje

Dr. Johanna Budwig, poznata njemačka biokemičarka, pedesetih jegodina 20. stoljeća osmislila uljno-proteinsku prehranu koja možepomoći u ozdravljenju od mnogih teških bolesti.

Ova je znanstvenica napisala desetak knjiga, od kojih su dvijeprevedene i kod nas - „Rak - problem i rješenje“ i „Uljno-proteinskakuharica".

Zbog svojih istraživanja, dr. Budwig je bila nominirana za šestNobelovih nagrada.

Za sve je kriva prehrana

Dr. Budwig je vjerovala da je rak, kao i velika većina drugih bolesti, prvenstveno uzrokovan nepravilnomprehranom, točnije nepravilnom preradom hrane i ulja, a osobito pregrijavanjem ulja.

Ovu je priču dr. Budwig započela nakon što je otkrila da u krvi oboljelih od raka nedostaju važni sastojci zaljudski organizam, kao što su lipoproteini i fosfatidi.

Shvatila je da te sastojke je potrebno nadomjestit i kako bi se bolest povukla.

Nedostatak f osf atida i lipoproteina uzrokovao je nedostatak kisika u stanicama, te je dr. Budwig krenula upotragu za metodom koja će vratit i kisik.

Shvatila je da to može postići kombiniranjem određenih namirnica pa je razradila poseban način prehrane,koji se naziva Budwigova dijeta ili Budwigov protokol.

Laneno ulje i svježi sir

Dijeta se sastoji od uzimanja lanenog ulja sa svježim nemasnim sirom. Bitno je uzimati ih zajedno kako bi sepostigao pun učinak.

Ova naizgled jednostavna prehrana reaktivira vitalne f unkcije stanica. To se postiže uzimanjem prirodnihnezasićenih omega-3 masnih kiselina, koje sadrži laneno ulje.

One pomiješane sa svježim nemasnim kravljim sirom postaju topive u vodi.

Ta dva glavna sastojka kombiniraju se s ostalom zdravom hranom - organskim svježim voćem i povrćem,orašastim plodovima, žitaricama poput riže, heljde i prosa, začinima, čajevima i medom.

Budwigov protokol

Page 2: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Dnevna količina za one s ozbiljnim bolestima je 40 do 50 grama lanenog ulja pomiješanog sa 100 gramasvježeg nemasnog sira dnevno.

Mješavina se može pojesti odjednom ili rasporediti u više obroka. Ukoliko se odlučite za više obroka,potrebno je svaki put ponovno pripremiti smjesu, jer se stajanjem gube blagotvorna svojstva.

Ako ne volite sir, možete koristit i i jogurt ili kef ir, ali njih treba stavit i tri puta više. Ulje i sir morate jako dobropomiješati pa je dobro koristit i štapni mikser.

Nakon što ih pomiješate, za bolji okus možete dodati i svježe voće, mljevene lješnjake ili žličicu meda.

Uz to, važno je jesti i svježe samljevene lanene sjemenke, jer one sadrže neke sastojke kojih u ulju nema.

Dr. Budwig uz svoju uljno-proteinsku prehranu preporučuje i terapiju sunčevim zrakama, izbjegavanje stresai toksina, te korištenje Eldi ulja (električno izdif erencirana ulja).

Kombinacija svega toga trebala bi omogućiti našem tijelu da ozdravi od teških bolesti.

Dijeta za bolesne i zdrave

Njezin protokol korišten je za liječenje raka, bolesti srca i krvnih žila, dijabetesa i niza drugih bolesti.

Tamo gdje su konvencionalni lijekovi zakazali, njezina se terapija pokazala uspješnom.

Međutim ovakav način prehrane nije rezerviran samo za ljude s teškim bolestima.

Naime, prehrana dr. Budwig djeluje i kao preventiva te se preporučuje i zdravim ljudima koji se često izlažunaporima, a i svima ostalima.

Neka od bitnih pravila kod Budwigovog protokola:

unosite puno tekućine, čak i tri litre dnevno

jedite sirovo voće i povrće

pijte svježe iscijeđene sokove od povrća i voća

jedite orašaste plodove, bez prženja!

slatka hrana je zabranjena!

crveno meso je zabranjeno!

jedite umjerenu količinu integralne tjestenine i integralnog kruha

važan je svakodnevni boravak na suncu (do sat vremena)

hodajte 30 do 60 minuta svaki dan

Što nije dopušteno

Od masnoća smijete koristit i samo kokosovo ulje te laneno ulje koje mora bit i neraf inirano i hladno prešano.

Kokosovo ulje možete zagrijavati, jer se tako ne stvaraju štetni sastojci, ali ne i laneno ulje; njega možetedodati jelu tek na kraju pripreme.

Page 3: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Izbjegavajte meso i mesne prerađevine, šećer, kolače i peciva, t jesteninu, konzerviranu hranu i sveživotinjske masnoće.

Šećer je izričito zabranjen, a zaslađivanje se može postići korištenjem stevije, meda ili voćnog soka.

Dijeta brani i morske plodove jer su puni toksina, a valja izbjegavati i sve pesticide i kemikalije, čak i one uproizvodima za kućanstvo i u kozmetici.

Umjesto toga, za čišćenje se mogu koristit i prirodni sastojci poput octa i sode bikarbone.

Hranu ne pripremajte u mikrovalnoj nit i na tef lonskom ili aluminijskom posuđu, već koristite nehrđajući čelik,emajlirano i stakleno posuđe.

Kad nastupaju rezultati?

Rezultate biste trebali osjetit i već nakon nekoliko tjedana, a teška bolest trebala bi se povući u roku odjedne do pet godina.

Budwig preporučuje da i nakon povlačenja bolesti nastavite s ovom prehranom, da biste spriječili povratakbolesti.

Dvije knjige Johanne Budwig prevedene su i dostupne kod nas. U knjizi „Rak - problem i rješenje“ dr. Budwigobjašnjava teoriju svog načina liječenja, a u knjizi „Uljno-proteinska kuharica“ možete pronaći njezine brojnerecepte.

Knjige Johanne Budwig možete nabaviti u knjižarama.

Tweet

Svidio Vam se članak? Primajte naš elektronski časopis, besplatno je! Pribilježite se ovdje!

Povezani članci

Komentari

Prije nego što ostavite komentar, obavezno pročitajte pravila komentiranja na našem portalu.

Denis24

March 20, 2013 u 7.50

Baš sam jedan dan kupovao laneno ulje, ima ih više vrsta naravno, zna li možda netko koje je laneno uljenajbolje, t j. najkvalitetnije?

Mape

Page 4: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 20, 2013 u 8.18

Čitala sam da laneno ulje nije dobro uzimati posebno ne kupovati ga u dućanima. Naime, to ulje brzo užegnete time izgubi svu svoju djelotvornost, trebalo bi ga koristit i odmah čim se napravi tada bi se iskoristilihranjivi sastojci.

Marina

March 20, 2013 u 8.21

Pozdrav svima,

http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/Zdravlje/Johanna Budwig - Rak, problem i rjesenje.pdf

Baš sam jučer na ovom linku našla knjigu Johanne Budwig.

M.

eva

March 20, 2013 u 8.31

buwig protokol se radi u vojvodini u klinici badawi u subotici , veoma uspesnopozdrav svima eva

Cvorak

March 20, 2013 u 8.37

U Subotici se nalazi ustanova koja leči po Budwig protokolu.

Miro

March 20, 2013 u 8.37

gdje se može kupiti laneno ulje?

Ana

March 20, 2013 u 8.50

Laneno ulje može se kupiti u prodavaonicama zdrave hrane (mi imamo Bio-bio), i ako se svakodnevnokoristi bočica traje točno mjesec dana,a toliko se može držati u hladnjaku i neće užegnuti (odmah nakonprve upotrebe). I istina je da se treba umiješati u jogurt ili sir da ispusti svoje hranjive zdrave sastojke.

eva

Page 5: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 20, 2013 u 8.50

za cvorokda u subotici se nalazi ustanova koja leci po budwig protokolu jedina takva postoji jos samo u spaniji.laneno i sva ostala ulja i kapi kupuju se u zdravoj hrani.pozdrav eva

nina

March 20, 2013 u 8.51

Ja kupujem u DM, Alnatura laneno ulje i koristim vec treci mjesec sa na nacin kako to preporucuje dr Budwig.Osjecam se super

Marina

March 20, 2013 u 9.22

može li se na isti način koristit i Maslinovo ulje, ja proizvodim svoje maslinovo ulje, samo to ulje trošim ukuhinji i ne bih ga sada zaboravila, isto je hladno prešano a i puno nezasićenim masnim Omega3 kiselinama,te odlično pristaje uz sir

eva

March 20, 2013 u 9.29

NE, RAZLIKA JE U SASTAVU PA SE PREPORUCUJE BAS ZBOG SASTAVA LANENO ULJE. MASLINOVOKORISTITE ZA SVE OSTALO.POZDRAV EVA

Jon Smith

March 20, 2013 u 9.39

Pozz,

u gore navedenom tekstu dr preporučuje NERAFINIRANO (ekstradjevičansko) hladno cijeđeno ulje lana.

Svako neraf inirano ulje ima dijelove sjemena ili ploda u sebi, to je ustvari ne prerađeno ulje koje nakoncijeđenja nije dodatno prerađivano (zagrijavano i pročišćavano) baš da bi ulje dobilo svoju vrhunskukvalitetu.

Zato se i zove djevičansko, jer nakon cijeđenja ostaje nedirnuto i čisto.

Zašto dr preporučuje ekstra djevičansko laneno ulje?

Jer u sjemenu od lana se nalazi između ostalog i vitamin B17 a koji se ne nalazi u raf initanom ulju od lana,zbog toga je neophodno da uzimate neraf inirano ulje lana koje ima svoj talog odnosno dijelove sjemena.

Page 6: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Zato obratite pažnju kada kupujete, ako je ulje super čisto i prozirno onda je to raf inirano ulje ma šta pisalona njemu.

Isto, veliki problem sa tim podvalama ekstra djevičanskog ulje je i sa maslinovim, u našim marketima skorona svakoj boci piše da je ekstra djevičansko a ulje je potpuno bistro… doduše kod maslinovog ulja talognije baš kao kod lana ili cnog kima kog njega je talog više “slinast”.

milja

March 20, 2013 u 10.17

Da li se može umjesto ulja,koristit i mljeveni lan pomješan sa sirom.I da li je svaki lan koji se kupi utrgovinama ispravan, t j. jednako dobar kao i onaj u trgovinama zdrave hrane. Hvala na odgovoru.!??

Minka

March 20, 2013 u 10.22

Knjigu nemam,rak nemam ali sam imala kijamet stomacnih problema i ovo mi je mnogo pomoglohttp://drzivkov.blogspot.nl/2010/11/uljno-proteinska-prehrana- johanna.html

Minka

March 20, 2013 u 10.23

http://drzivkov.blogspot.nl/2010/11/uljno-proteinska-prehrana- johanna.html

Marina

March 20, 2013 u 10.37

ja mislim da može mljeveni lan

xenna

March 20, 2013 u 10.38

kako je pri upotrebi svježe samljevenih sjemenki, da li se one mogu upotrebljavati umjesto ulja?

Božidar

March 20, 2013 u 10.46

Nemam rak,ali preventiva je uvijek dobra.

aleksa

Page 7: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 20, 2013 u 10.46

najbolje i najkvalitetnije laneno ulje mozete naci u svim kucama “Ref ormhaus” u Njemackoj i to: od “Dr.Budwig´s Omega-3 Leinöl”. Odlican proizvod i mi ga koristimo samo za salate. Jedino sto 250 ml kosta oko10 Eura! Vrijedi!

Božidar

March 20, 2013 u 10.48

kako doći do tog ulja u Zagrebu

aleksa

March 20, 2013 u 10.54

treba pitati u trgovinama zdrave hrane- mozda oni mogu narucit i taj proizvod.

Lora

March 20, 2013 u 11.46

Dakle, za preventivu koliko lanenog ulja dnevno u koliko nemasnog sira konzumirati?I gde naci tak mladi nemasni sir? Da li je to sir od jednog dana?

dubravka

March 20, 2013 u 12.11

Šta je sa onima koji imaju alergiju ma mlječne proizvode i govedinu,teletinu?

davorin

March 20, 2013 u 12.26

Kada je riječ o lanenim sjemenkama, svugdje se spominju mljevene. Ja sam kupio lanene sjemenke i nemeljem ih nego tako kupljene jedem u kef iru. Znade li netko je li to u redu?

Marina

March 20, 2013 u 12.35

oni koji imaju alergiju ma ml. proizvode, obično nemaju i na mladi sir i ostale nemasne kisele pripravke odmlijeka, a govedinu i teletinu su ionako morali i ranije bacit i, u svakom slučaju mislim da bi i jabučni ocat bio

Page 8: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

dodar umjesto sira

aleksa

March 20, 2013 u 12.49

umjesto nemasnog sira uzimam jogurt 1,5 (i manje) masnoce, te sojino mlijeko i sojin jogurt. postoje uvijekalternative i ja se ne bih drzala tog kravljeg sira. Kravlje produkte treba ponekad zamijenit i npr. ovcijim sirom.Lanene sjemenke moraju bit i svjeze i traze puuuno tekicine.(voda)

Meggy

March 20, 2013 u 12.55

Komentar za Davorina:Sjemenke lana ili susama obavezno se moraju mljeti jer u drugom slučaju, u kakvom obliku uđu u stomak, utakvom i izađu iz našeg tijela, t j. ne može ih želudac preraditi ako nisu mljevene.

mama

March 20, 2013 u 12.59

Dopada mi se članak. Obzirom da sam u pedesetim već godinu dana koristim laneno sjeme sa jogurtom imogu reeći da nemam menopauzalnih problema a koristi i miomu kog imam.Preporučujem da ga koristeosobe sa sličnim problemima.

funky

March 20, 2013 u 13.55

Topla prepuruka svima oboljelima za uljno proteinsku prehranu.Pobijedila sam u borbi protiv invazivnogtumora dojke zahvaljujuci upravo lanenom ulju i svjezem kravljem posnom siru!

xenna

March 20, 2013 u 14.07

f unky

bravo!!!!

Vesna

March 20, 2013 u 14.52

Glede lanenih sjemenki- ako se ne smelju, pospješuju probavu, jer su bogate sluzima, zato ih treba

Page 9: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

konzumirati s puno tekučine. Ukoliko ih meljemo, treba ih u roku nekih 10 minuta upotrijebit- inače dolazi dooksidacije nezasičenih masnih kiselina.

Nada

March 20, 2013 u 15.16

Što se tiče lanenog ulja imam pozitivna iskustva vezano na smanjenje šećera u krvi. Potrebno je ujutro,natašte uz jogurt popiti 2 jušne žlice lanenog ulja.

milja

March 20, 2013 u 16.01

Laneno sjeme dokazano skida masnoću u krvi.Može se uzimati s jogurtom.Ja osobno koristim i OMEGA3 slanenim uljem, kupim u DM-u i košta oko 24 KN.

Nadicab

March 20, 2013 u 16.41

Zna li netko, dali se laneno ulje može, osim sa nemasnim sirom uzimati i sa jogurtom i mora li se obaveznodobro umiješati ili je dovoljno samo promiješati ulje i sir/jogurt? Neki kažu da je poželjno dodati i žlicu svježemljevenog lana u sir sa uljem..ako može konkretan i provjeren odgovor

lola56

March 20, 2013 u 17.00

Za sva gore postavljena pitanja u vezi sjemenki i lanenog ulja:Ja koristim radi žućnih kamenaca i čišćenja krvnih žila: 2 jušne žlice svježeg posnog sira i 2 žlice laneneogulja.Ako je sir jako iscjeđen može se dodati 1 žlica mlijeka i sve jako dobro izradit i štapnim mikserom da sedobije smjesa kao krema.Mora se dobro sjedinit i ulje sa sirom da bi bolje čistilo.Ja još dodam 1 žličicu medai malo cimeta. Od kada sam počela koristit i ovu smjesu nemam više napada žući i osjećam se super. Akohoćete radit i sa sjemenkama lana, o b a v e z n o ih morate samljeti i umiješati u sir,Daljnji postupak isti kaos uljem!!! Ovo je za sve koji nisu pročitali knjigu dr. Budwige jer tako piše u knjizi. Za one koji su jako bolesnitj. boluju od raka uz ovu kremu se treba pridržavati i njenog jelovnika koji je sastavljen od sirovog voća ipovrća, jesti puno puta na dan po malo i 3-4 puta jesti ovu kremu od ulja i sira.Vrijedi probati, pomaže kodmnogih zdravstvenih tegoba. Inače se u ZG-u može laneno ulje nabaviti u DM-u i Bio dućanima i ljekarnamakao i laneno sjeme. Sretno!

jagoda

March 20, 2013 u 17.48

Mene bi zanimalo kako samlit i lan a ne kupovati vec mljeven hvala Jagoda

Page 10: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

natasa

March 20, 2013 u 18.10

Jagoda, lan se lako melje u elektricnom mlinu za kaf u.

funky

March 20, 2013 u 18.16

Moj recept je bio slijedeci:kupila sam lanene sjemenke u garden ducanu(marticeva ulica),samljela ih uelektricnom mlincu za kavu i odmah umjesala u med(med je prirodan konzervans).Mozete umjesati u pola ilicijelu kilu meda jer samo u medu mljevene sjemenke mogu stajati.Dobila sam gustu masu koju sam svaki danumjesala u vec izmiksano u blenderu laneno ulje 2 zlice i sir 2 zlice,med s lanenim sjemenkama 1 zlicu.U to bijos dodala maline ili neko drugo voce osim ananasa(u knjizi je opisano zasto) i razrijedila s mlijekom dozeljene gustoce(ja sam stavljala sojino).Meni je to bio dorucak a ponekad sam umjesala i dve tri zlicezobenih pahuljica..pref ino

droljko

March 20, 2013 u 18.30

Jon Smith veli

Zato obratite pažnju kada kupujete, ako je ulje super čisto i prozirno onda je to raf inirano ulje ma šta pisalona njemu.

————————————————————

Ne bi se složio, odstranjivanje čestica iz ulja je vrlo jednostavno i pri tom postupku ne podiže setemperatura ulja tako da i dalje ostaje djevičansko Ne mogu vjerovati da bi jedan njemački proizvođač stavio krivu deklaraciju i da bi DM prodavao takovo ulje ,valjda

droljko

March 20, 2013 u 18.49

Vesna veli:

Ukoliko ih meljemo, treba ih u roku nekih 10 minuta upotrijebit- inače dolazi do oksidacije nezasičenihmasnih kiselina.

_____________________________

ovo oksidacija me zanima, gdje se može provjerit i ta tvrdnja ?? ima kakav pouzdani link ??

xenia

Page 11: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 20, 2013 u 19.28

Je konopljino ulje adekvatno lanenom ulju?Molim za odgovor.

nova

March 20, 2013 u 20.03

Pitanje za Funky:Možete li mi reći u kom smislu kažete da ste pobijedili karcinom, da li je nestao zbog uljno-prot. dijete ili stega operirali pa već duže nije došlo do recidiva. Pitam vas pošto sam i sama operirala invazivni karcinomdojke ove godine u siječnju. Također me zanima gdje ste nabavljali sir, da li provjereni od neke kumice ili iztrgovine, te koliko dugo ste bili na toj terapiji? Pozdrav! Nadam se da ću se i ja za koju godinu moći pohvalit ida sam karcinom f ree.

jagoda

March 20, 2013 u 20.15

radje bi lan samlila u necem sto nije na elektricni pogon.Ima li neko takvo iskustvo

funky

March 20, 2013 u 20.24

4 i pol godine sam u remisiji sto je za invazivni tumor koji je zahvatio dva limf na cvora puno! Ja sam proslakompletni konvencionalni tretman(op.kemo.zracenje) Za uljno proteinsku prehranu sam cula naknadno pozavrsetku zracenja i hranila se tako nekih 7 mjeseci uz promjenu kompletne prehrane(izuzev sira bila samvegan).Moram napomenuti da su mi leukocit i prije budwig protokola bili ispod najnize granice 3.2 a nakonmjesec dana ulja i sira 5.7. Za mene je ta prehrana postala otkrice kojem se s vremena na vrijemevratim..onako za svaki slucaj.Takodjer sam probala svasta(beta glucan,biobran,makrobiotika,sokovi odpovrca,zelena magma) leukocit i su i dalje bili dno dna tako da samo hrabro u borbu! kupite si knjigu gdje vamje sve detaljno opisano sa receptima! Sretno!

funky

March 20, 2013 u 20.26

sir sam kupovala od kumica ali i veronika(ima ga na svim trznicama u zg) mi je bila skroz ok

funky

March 20, 2013 u 20.54

jagoda mozete samljeti u rucnom mlincu za kavu samo obratite paznju na to da bude sitnije samljeveno.Jasam ga koristila u pocetku i trebat ce vam vremena i snage.Ne znam gdje mozete kupiti mlinac al ako imate

Page 12: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

nekog u bosni sigurno ce vam posuditi jer se tamo jos ponegdje koristi

Nadicab

March 20, 2013 u 21.00

što se tiče sira, ja više ne vjerujem Veronika sirevima…Ako netko kupuje već poduže sir kod Veronike ondaće primjetit i da im je tehnologija napredovala i da im je sir, mlijeko i drugi proizvodi opalo u kvaliteti…sve uime zarade…pratim ih već jako dugo. Doduše bolja su alternativa od Dukata i Vindije…Oni koji su izZagreba, toplo preporučam malu Križevačku mljekaru imaju dva prodajna mjesta na Dolcu, jedan namliječnom dijelu odmah nasuprot ulaza, a drugi na polukatu desno, pa lijevo…razlika ogromna…

Vesna

March 20, 2013 u 21.49

Droljko:

Nezasičene masti u svojoj strukturi imaju dvostruke kem.veze i na njih se lako veže kisik, tako da nastanestruktura sa jednostrukom vezom- takva struktura je kemijski stabilnija. Nemogu ti preporučit link, jer toznanje nemam iz interneta nego iz stručnog usposobljavanja :)

pere

March 20, 2013 u 21.57

Sve najbolje o Johanni Budwig i njezinom protokolu. Ja bih ipak dodao 2 sitnice: 1) malo bih smanjio količinu kravljeg sira (zbog vrlo, vrlo problematičnog kazeina), ali ipak da ostanenekakav minimum.2) dodao bih cimet kako bi se smanjila brzina podizanja razine glukoze (i inzulina) u krvi od meda, odnosnokako bi se umanjila ta mala negativna strana meda. Ostalo sve izvrsno!

aleksa

March 20, 2013 u 22.26

@ pere

odlicno receno, samo ja umjesto meda koristim “Agavendicksaf t”. 100% na biljnoj bazi, a o kalorijama i da negovorim. ;- )

"Alternativa za Vas"

March 20, 2013 u 22.29

Laneno ulje možete kupiti skoro u svakoj ljekarni ili trgovini zdrave hrane.

Page 13: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Konopljino ulje je isto vrlo ljekovito, sadrži idealan omjer 6 i 3 esencijalnih masnih kiselina.

Senija Bjelosevic

March 20, 2013 u 23.27

Kao prvo bise puno zahvalila Altrnativnoj pa onda svim komentatorima jar svaki komentar je vazan kao ipreporukasvi imamo neka zivotna iskustva a i godine se ulazi pa valja pazit sta jedes ja sve konzumiramsamo ne sa sirom ali cu i to probati bar za veceru toje lagan obrok namam jos nista a u 64 sam usla jatrosim i u kolace umjesto oraha mljeveno lanenono sjeme i u zobenom sirijalu svako jutro stavljam a ikonopljino upotrebljajem za kolce gore pospem umjesto oraha puno hvala svima i uzivajte u darovimaprirode .

karmila trtinjak

March 20, 2013 u 23.31

DOBRO JE DOPUNITI ZNANJE.NJEGA NIKAD DOVOLJNO.DRŽIM SE PRIRODE KOLIKO JE TO MOGUĆE UOVOM ZATROVANOM SVIJETU.SVAKO SAZNANJE JE JE DOBRO DOŠLO. BOLJE SPRIJEČITI NEGOLIJEČITI.NOVA SAZNANJA UVIJEK ZAPISUJEM. NEKA BUDE I VAŠA NAVIKA, ZAPISIVANJE. POZDRAV DRAGIALTERNATIVCI.

CUNA

March 21, 2013 u 0.12

Pitanje za Funky;Molim vas da mi kazete koliko ste lanenih sjemenki samljeli na pola kile meda?Da li je to bilo 100 gr lanenih sjemenki ili manje? Pozdrav

valentin ivić

March 21, 2013 u 4.37

tko ima rak je bolje da 40 dana gladuje i konzumira samo prirodno čajeve, a tek iza toga da konzumira svježinemasni sir s lanininim uljem i lan!!!

droljko

March 21, 2013 u 6.41

Vesna veli

Nezasičene masti u svojoj strukturi imaju dvostruke kem.veze i na njih se lako veže kisik, tako da nastanestruktura sa jednostrukom vezom- takva struktura je kemijski stabilnija. Nemogu ti preporučit link, jer toznanje nemam iz interneta nego iz stručnog usposobljavanja :)

Page 14: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

____________________________________________

OK a zašto onda ulje može trajati, prije nego se užegne 6 mjeseci ?? U procesu proizvodnje to ulje i tekako je izloženo oksidaciji prije f laširanja , Pretpostavljama da se sjeme prije t lačenja prvo samelje , pa ondaf iltracija pa sve redom

pehinarka

March 21, 2013 u 9.44

mene nije volja svako jutro sve to pripremati, za sada nemamzdrastvenih problema, hvala na savjetnima, ZANIMA ME U MED SE UMJEŠAJU SJEMENKE.KOLIKO? MOŽELI I ULJE I CIMET TE DA SE UZME SA ŽLICOM I DIREKTNO U USTA. PA EVENTUALNO SAMO UMJEŠATI USIR. UNAPRED HVALA

ljiljana

March 21, 2013 u 11.16

da li moze laneno ulje da se umesa u bademovo mleko ili neko drugo biljno i da li moze u sir od badema ili….nislim da ne bude ziv porekla a izbegavam soju? hvala <3

funky

March 21, 2013 u 12.06

cuna tesko mi je reci tocno koliko sjemenki..po zelji..umjesavajte po malo do zeljene gustoce.Ja sam sebiradila guscu smjesu..ne znam s cim bi vam usporedila,rijedje od pekmeza!

Meggy

March 21, 2013 u 12.48

Kako bismo u potpunosti iskoristili sve blagodati lanenog ulja, preporučena dnevna doza unosa je 1-3velike žlice. Ova količina ne bi se trebala prekoračit i.

Ukoliko uzimate lijekove protiv zgrušavanja krvi ili ste trudnica ili dojilja, prije uzimanja lanenog ulja savjetujtese sa svojim liječnikom.

Kod čuvanja ovog ulja trebamo uzeti u obzir njegovu osjetljivost na svjetlost i temperaturu te sklonostoksidaciji. U slučaju kvarenja, u lanenom se ulju počinju oslobađati štetne molekule lipid peroksida, a onopostaje neugodnog okusa i oštrog mirisa.

Stoga ga je nužno držati dobro zatvorenog u hladnjaku, što se također odnosi i na laneno ulje ukapsulama.

O autoru: Renata Kos je reiki majstor i učiteljica Divine Health Programa za edukaciju društva, razvojekologije i zdravlja. Više o aktivnostima Divine Energy Parka možete saznati na stranicihttp://www.divineenergypark.org

Page 15: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

pere

March 21, 2013 u 13.15

@ aleksa, hvala, ali agavin sirup nije rješenje, budući da i on (ako se ne varam) spada u jednsotavne šećere kao imed… Tako da biste i u tom slučaju jednako trebali dodati cimet da malo barem uspori podizanje glukoze ipotom inzulina u krvi.

@ pehinarka, ako zaista želite imati prave koristi od recepta dr. J. Budwig, onda se morate vrlo, vrlo precizno držatinjezinog recepta, osobito u t im bitnim stvarima. Nikakve takve preslobodne varijante neće polučit i uspjeh.Pročitajte iznova gornji tekst, ili skinite knjigu, pa pogledajte. Izuzetno je bitno npr. da bude posni sir i da sesnažno umiješa s lanenim uljem tako da na mjesto izvađenih masnoća iz sira uđe omega 3 iz lanenog ulja itako se direktno transportira u krv. Potom kiselina iz sjemenki… svaki detalj je bitan.

Senija Bjelosevic

March 21, 2013 u 15.34

Hvala svima na korisnim savjetima jer nam je sve od koristi i evo sad me interesuje koliko treba uzetimljevenog sjemena ako se trose tablete za razredivanje krvi jer doktori to nece kazat oni nevjeruju ualterativnu medicinu i nemozes hi ni pitat a vidim ima vas koji to puno znate sto se tice upotrebe .

Vesna

March 21, 2013 u 16.19

Droljko, pojedete li smeljene sjemenke nakon pola sata, vjerojatno ne ćete osjetit i razliku u okusu, no raditeli to svaki dan u većim količinama, vaše će tijelo itekako osjetit…tijelo akumulira različite otrove koje našaosjetila ne prepoznaju i s godinama nagomilavanja odreagira… Vjerojatno je isto s uljem- možda ono možestajati 6 mjeseci, al pitanje je koliko je ono stvarno kvalitetno nakon toliko(i manje) vremena…ja ga nekoristim i ko takvo ga ni ne bi…al vjerujem da mu dodaju takve i drugačije(priroden ili sintetičke)konzervanse…nemoguče je spriječit oksidaciju, osim da se dodaje “nešto” što će se vezat umjesto kisika…

droljko

March 21, 2013 u 18.25

Vesna, sve pet ali meni nema logike da u jednom slučaju do oksidacije dolazi u roku nekoliko minuta a udrugom nakon nekoliko mjeseci, Ulje i laneno sjeme kupujem u DM , vjerujem da ono što oni prodaju prolazirigoroznu kontrolu, valjda U ponudi imaju i mljeveni lan , sumnjam da je opasan po zdravlje u roku koji se nalazi na deklaraciji

Jon Smith

March 21, 2013 u 23.18

Page 16: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

droljko veli:

Ne bi se složio, odstranjivanje čestica iz ulja je vrlo jednostavno i pri tom postupku ne podiže setemperatura ulja tako da i dalje ostaje djevičansko Ne mogu vjerovati da bi jedan njemački proizvođač stavio krivu deklaraciju i da bi DM prodavao takovo ulje ,valjda—————————————-Odgovor:

Mislim da nisi razumio šta je to ekstra djevičansko. Samo se vrati na smisao riječi djevica, djevičansko.Samim ostranjivanjme taloga iz ulje ulje gubi svoje ekstra kvalitete, a dodatnim zagrijavanjem još više.

Odnosno, glavna stvar kod ekstra djevičanskog ulja jeste da ima svoj talog odnosno dijelove sjemena, usuprotnom to NIJE ekstra djevičansko ulje.

Kod lanenog ulje je to veo specif ično. Moje lično mišljenje da ga dr preporučila u neraf iniranom (ekstradjevičanskom)obliku jer u tom obliku ima u sebi vitamin B17.

OK, u sjemenu od lana se nalazi taj vitamin a u raf iniranom ulju NE, pa je zbog toga neophodno da se u uljuzadrže dijelovi sjemena i t ime prnosi vtamin B17.

Kakve veze ima to što je njemači proizvođač...? pa DM pod okriljem svoga brenda prodaje i lažni vitamin C…pa…

S druge strane, mislim da samo ovaj tretman od sira i ulje i nije nešto ekstra progresivno, glavna stvar kodovog tretmana je cjelokupni sistem koji se moraju pacijenti pridržavati… Mislim da bez uvođenja sirovehrane sam sir i ulje lana ne bi mogli ništa odraditi…

Zato savjetujem svima Vama koji se odlučite na tretman ove dr da dobro isčitate sve detalje koje onapreporučuje kako bi tretman bio cjelokupan i makismalno ef ikasan…!

droljko

March 22, 2013 u 6.37

jon smith, djevičansko znači da je obrađeno mehanički i da pi tome nije zagrijano preko neke temperature iništa više , svaka mehanička dorada koja se drži toga pravila je dopuštena

Ali dobro , ako sjeme sadrži B 17 zašto ga pri cijeđenju nema u ulju? U kojim količinama uopće ima B17 usjemenu lana ?? Ako ga jedem samljevenog i ne osjetim gorčinu onda se on nalazi samo u tragovima , kolikoga tek ima u nekim mrvica u ulju ?? Ajmo egzaktno bez nagađanja

prije dvije godine nabavio sam sjemenke kajsije iz dva voćnjaka , jedne su bile gorke a druge ne , očito da suimali različitu količinu B17

prošle godine sam prešao na koštice plave šljive EEE to je bio pogodak , gorči pravo Pojedem dnevno 10-15 komada

Jon Smith

March 22, 2013 u 8.08

Da upravu si, i ja sam mišljenja da su male kolišine vitamina B17 u sjemenkama lana… ali možda griješim

Page 17: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

nisam previše ispit ivao…

Ekstrakcija ulja (ekstra djevičanskog):

1. Sirovo2. Hladno cijeđeno3. NEprocesuirano4. NEf iltrirano5. NEgrijano6. Gravitacijski taloženo

Eto to je sva pamet koju zahtijeva neraf inirano (ekstradjavičansko) ulje…

Vesna

March 22, 2013 u 9.59

Droljko- to što na ulju piše da je rok upotrebe 6 mjeseci ne znači da tako stvarno i jest…

Tanja

March 22, 2013 u 10.02

Ja sam u knjizi Kineska studija čitala da svi mliječni proizvodi pogoduju nastanka raka pa sam malo zbunjenaovim člankom…a što se tiče mljevenih lalenih sjemenki kažu da je najbolje samljeti u količini koju želiškonzumirati jer gotove kupljene samljevene lanene sjemenke gube na kvaliteti.

Minka

March 22, 2013 u 10.40

Moze li neko ko je strucan reci,moze li se kuhati i peci na extra djevicanskom ulju.Jedni kazu da nije za topluobradu,drugi opet da moze,Vecinom koristim djevicansko zatoplu obradu a extra za salate.

Tanja

March 22, 2013 u 10.44

Ne, čitala sam više puta da se maslinovo ulje ne smije zagrijavati…jedino je kokosovo ulje za to dobro, ali idosta skupo..

Božidar

March 22, 2013 u 10.52

jel ima u lanenim sjemenkama i ulju vitamin B17 ili nema

Božidar

Page 18: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 22, 2013 u 10.57

za Tanju

svi kuhari koje gledaš pripremaju hranu na maslinovom ulju.kaj misliš kak paze da li djevičansko ili extradjevičansko(osim ako ga reklamiraju)

droljko

March 22, 2013 u 11.37

Vesna veli

Droljko- to što na ulju piše da je rok upotrebe 6 mjeseci ne znači da tako stvarno i jest…

——————————————————————-

Slažem se ali nije li užeglo ulje ono kod koga je došlo do oksidacije ?

droljko

March 22, 2013 u 12.00

Božidar veli

jel ima u lanenim sjemenkama i ulju vitamin B17 ili nema————————————————————————

Svi govore da ima ali koliko točno nitko ne navodi, ako usporedim okus lana i recimo gorkog badema ilikoštice šljiva koja i te kako gorči zbog B17 onda je lan presiromašan i ja ga ne doživljavam kao nekiznačajan izvor za B17

Preporučena dnevna doza je 100 mikrograma ili oko 7 koštica kajsije (mada nisu ni sve kajsije jednake , nekegorče neke ne)

sa šljivom ne možeš pogiješit i ali pošto je ona manje poznata na zapadu od kajsije vjerojatno onda kajsiju if avoriziraju u svim tekstovima

Tanja

March 22, 2013 u 12.35

Za Božidara, kuhare ne gledam niti pratim takve emisije….većina ih sprema nezdravo…ja maslinovo uljestavljam samo na kraju kad jelo bude gotovo, a pržanu hranu ionako nikad ne jedem pa me to neopterećuje…

Senija Bjelosevic

Page 19: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 22, 2013 u 14.19

Ja sno povrce dinstam na laganoj vatri i crvenom i bjelom luku ja gledam kuhare i zdrave i nezdrave hranemaslo je broj 1 pa kokosovo ulje i oda od sjemena grozda ono je isto ko i kokosovo ulje a maslinovomozes koristit iali da nebi pregorilo moras prvo na laganoj vari i dodati maslaca jer maslac neda da brna{gori}.

March 22, 2013 u 18.30

Laneno ulje i sir ne će pomoći ako se čovjek ne pridržava ovih jednostavnih savjeta.

Smiju se konzumirati samo sirove životinjske bjelančevine, ali to je teško izvesti i zato je najbolje odmahprijeći na žitarice, povrće i voće.

Treba izbjegavati začine, pasterizirane mliječne proizvode, zagrijavanje masnoća, prženje i pečenje hrane,što znači da su kruh i kolači suvišni u prehrani!

Eto, nije uopće teško!

——

Tanja

March 22, 2013 u 10.02 Ja sam u knjizi Kineska studija čitala da svi mliječni proizvodi pogoduju nastanka raka pa sam malo zbunjenaovim člankom…a što se tiče mljevenih lalenih sjemenki kažu da je najbolje samljeti u količini koju želiškonzumirati jer gotove kupljene samljevene lanene sjemenke gube na kvaliteti.Minka

March 22, 2013 u 10.40 Moze li neko ko je strucan reci,moze li se kuhati i peci na extra djevicanskom ulju.Jedni kazu da nije za topluobradu,drugi opet da moze,Vecinom koristim djevicansko zatoplu obradu a extra za salate.

Dijana

March 22, 2013 u 19.38

Vec dugo imam knjigu od J. Budwig, ali je na zalost pala u zaborav. Hvala sto ste se posvetili toj temi, a imene podsjetili da opet procitam i primjenim ponesto od tih divnih savjeta. Super ste.

dragan

March 23, 2013 u 6.22

“Oil and water, simply don’t mix, so to make f lax oil soluble in the blood and accessible to the cellmembrane, it needs a change in chemical composition. Dr. Budwig f ound that when f lax oil is mixed andbonded to a sulphur-containing protein like cottage cheese or quark (german cottage cheese), thiscombination then becomes water-soluble and can be carried in the blood and easily absorbed into our cellmembranes. According to the Cancer Cure Foundationwebsite.“http://truthbreakdown.wordpress.com/tag/eldi-oil/

Page 20: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

pere

March 23, 2013 u 8.35

@ Tanja, odlično si inf ormirana i slažem se s tobom. Pročitaj gore što sam ja napisao na 2 mjesta na tu temu u komentarima. Inače, preporučam još pročitati knjigu Patricka Quiliana, Rak - pobijedite prehranom. Jako inf ormativna ipraktična knjiga uopće o prehrani. A kao dodatak preporučam neke provokativne tekstove o prehrani, iako se ja ne slažem sa svim, ali ima ijako puno izvrsnih ideja i savjeta… http://istineilaziohrani.blogspot.com/

danijela

March 23, 2013 u 15.03

Marina koliko kosta litra vaseg domaceg ulja, iz rijeke sam, mozete mi na mail napisati;[email protected], hvala za link knjiga. ja takodjer koristim lanene sjemenke, sameljem pola kile i trosimkroz mjesec dana, sada cu morati svako jutro svjeze mljeti, nisam znala da toliko steti stajanje mljevenihsjemenki.Droljko dali ces ti mljeti svako jutro sjemenke?Pozdrav svima

Marina iz Istre

March 23, 2013 u 15.07

Pozdrav, Danijela,Ima nas dvije Marine

Ja sam iz Istre, pa ću tako promijenit i ime, i stavila sam link knjige, a druga Marina proizvodi svoje ulje,na čemu joj zavidim.

Pozdrav svimaMarina iz Istre

danijela

March 23, 2013 u 15.25

Pozdrav Marina iz Istre, hvala ti na knjizi, nisam znala da ste dvije osobe. Gdje ti nabavljas maslinovo ulje ilaneno ulje? Ipak je najsigurnije kada sam proizvedes nesto i pojedes. Pozdrav svima

eva

March 23, 2013 u 15.38

Page 21: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

TREBA PROCITATI KNJIGE DR, NORMANA W. WALKEA.VRLO POUCNE I DOBRE U VEZI PRAVILNE ISHRANE, CISCENJA ORGANIZMA I PREVENCIJE I LECENJACARCINOMA!:)

Goga

March 24, 2013 u 7.47

Koliko ja znam laneno seme ima najvecu vrednost ako preko noci stoji potopljeno u vodi,da bi nabubriloi tekonda iz sebe ispustilo sastojke koji imaju veliku vrednost za ljudski organizam.To se odnosi na sve vrstesemenki.Druga stvar koju znam o lanenom semenu je da se ono moze koristit i samo do podne,dok je organizamaktivan,nikako pre spavanja jer tada ispusta neke otrove,koji mogu proizvesti veliku stetu.Potopljeno uvodi,korisceno u prepodnevnim satima,laneno seme je odlican laksativ.

Kat

March 24, 2013 u 12.46

Pitanje za FUNKY: Zašto se nanas ne može koristit i u ovoj prehrani i miješati sa sirom? Zahvaljujem naodgovoru.

Kat

March 24, 2013 u 12.47

Oprostite, : ananas

funky

March 24, 2013 u 13.19

Kat! ananas se smije prelit i sa vec gotovom smjesom sira i ulja s t im da se malo namakao u blago slanojvodi.Ako se umjesa u lan i sir bit i ce jako gorak..tako pise u uljno proteinskoj kuharici dr budwig i naglasenoje velikim NE da se ne smije umijesati u sir i ulje.Nije objasnjeno zasto ali ja sam probala umijesati i okus jezaista grozan(promaknulo mi je to veliko ne :) )

droljko

March 24, 2013 u 17.28

DŠ veli

Smiju se konzumirati samo sirove životinjske bjelančevine, ali to je teško izvesti i zato je najbolje odmahprijeći na žitarice, povrće i voće.

Treba izbjegavati začine, pasterizirane mliječne proizvode, zagrijavanje masnoća, prženje i pečenje hrane,što znači da su kruh i kolači suvišni u prehrani!

Page 22: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

———————————————————Imam jedno pitanje , pošto sušeno meso i slaninica nisu termički obrađeni (naročito pršut sušena na buri)spadaju li ovako obrađeni u više sirovo ili termički tretirano (iako nisu)

navijam za sirovo da i dalje mogu, bez grižnje savjesti, uživati u dimljenim delicijama

March 24, 2013 u 18.23

Henry Bieler: “Hrana najbolji lijek” (str. 173)

Rad Francisa Pottengera dokazao je nezdravu prirodu tremički obrađenih bjelančevina životinjskogapodrijetla. Dr. Pottenger izvodio je pokuse na mačkama koje su po prirodi mesojedi. U svim tim pokusimanijedna mačka nije oboljela sve dok je bila na dijeti od sirovih bjelančevina.

Ali sve mačke na dijeti od kuhanih bjelančevina patile su od bolesti sličnih ljudskima: curenje gnoja, gubitakzuba, opadanje krzna, slabljenje kostiju, artrit is, gastrit is, atrof ija i ciroza jetre.

Kuhane bjelančevine kojima se služio dr. Pottenger sastojale su se od pasteriziranoga mlijeka, surutke, sira,mlijeka u prahu, kuhanih jaja, kuhanoga pečenoga, zasoljenog i sušenoga mesa. Ti pokusi često su seponavljali i brižljivo kontrolirali, tako da se njihovi rezultati ne mogu dovesti u pitanje.

March 24, 2013 u 18.25

Neizvedivo s nesamljevenim sjemenom koje jedino vrijedi jer je ovo drugo (tvornički samljeveno) već davnooksidiralo i bolje ga je izbjegavati.

.......

Goga

March 24, 2013 u 7.47

Koliko ja znam laneno seme ima najvecu vrednost ako preko noci stoji potopljeno u vodi,da bi nabubriloi tekonda iz sebe ispustilo sastojke koji imaju veliku vrednost za ljudski organizam.To se odnosi na sve vrstesemenki.Druga stvar koju znam o lanenom semenu je da se ono moze koristit i samo do podne,dok je organizamaktivan,nikako pre spavanja jer tada ispusta neke otrove,koji mogu proizvesti veliku stetu.Potopljeno uvodi,korisceno u prepodnevnim satima,laneno seme je odlican laksativ.

March 24, 2013 u 18.32

Gledao sam malo njemačko laneno ulje Johanne Budwig. Litra stoji gotovo 40 EUR, dok ono Alnaturino uDM-u nešto više od 11 EUR. Da je prvo svemirske kvalitete, ne bi smjela bit i takva razlika u cijeni.

Page 23: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Dakle, ne treba se previše opterećivati sve dok je laneno ulje iz ekološkog uzgoja. Bit je da ima što manjepesticida!

Isto tako ne vidim zašto umjesto sira ne bismo miješali grah i laneno ulje. I grah ima bjelančevine, a ni okusnije tako loš jer sam to osobno isprobao. Jedem grah sa salatom prelivenom lanenim uljem, solju i limunovimsokom. Ništa drugo nije potrebno, a takav je obrok vrlo ukusan. Kome treba ponešto stimulacije, neka dodamalo čilija i tako će krenuti tragovima Meksikanaca koji su živjeli na grahu, kukuruzu i čiliju. Jasno, s čilijem netreba pretjerivati i uvijek valja zapamtit i da je to začin koji se u hrani treba pojavljivati u tragovima.

March 24, 2013 u 18.35

Ovdje sam napisao nešto o kvascu…

http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/mikotoksini

——

danijela

March 23, 2013 u 15.03

Marina koliko kosta litra vaseg domaceg ulja, iz rijeke sam, mozete mi na mail napisati;[email protected], hvala za link knjiga. ja takodjer koristim lanene sjemenke, sameljem pola kile i trosimkroz mjesec dana, sada cu morati svako jutro svjeze mljeti, nisam znala da toliko steti stajanje mljevenihsjemenki.Droljko dali ces ti mljeti svako jutro sjemenke?Pozdrav svima sun

droljko

March 24, 2013 u 21.24

Dš po čemu su to mačke relevantne za neki pokus ?Morali su ih duže vrijeme držati u izolaciji, u kavezimapretpostavljam, kako bi bili sigurni da jedu samo ono što je predmet pokusa Mačke su bile f rustrirane inesretne i zato jesu krepavale ko muhe,valjda

Zašto nisu za pokus koristili štakore ??

Nisam baš previše saznao o sušenom mesu

droljko

March 24, 2013 u 21.41

Malo sam guglao, mislio sam da je Henry Bieler živio najmanje 130 godina , kad ono razočarenje, uzprimjenu svih svojih spoznaja živio je po meni skromnih 82 Kod mene u selu toliko požive i nepismene babekoje nemaju pojma o zdravoj ishrani

Tanja

Page 24: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 25, 2013 u 8.49

Pere,hvala na preporuci za knjigu Patricka Quilinana, moram još i tu pročitati…

Marina iz Istre

March 25, 2013 u 15.11

Pozdrav, Danijela,Ja maslinovo ulje nabavljam na selu (Vodnjan) od ljudi za koje znam kako proizvode. Skupo je, ali je dobro.Laneno ulje sam kupila u Bio&Bio;, mislim da bi trebalo bit i ok.

danijela

March 25, 2013 u 18.59

Za Marina Istra, ja sam kupila od Schneekoppe laneno ulje i dobro mi je, a maslinovo sam kupila umoscenickoj dragi, meni je to sve jako skupo jer ne radim cijelu godinu.za DŠ hvala na savjetima za pivski kvasac,sada vise nepijem nikakav, kada sam uzimala svijezi jako mi sepodrigivalo a kod suhog sam bila cijeli dan uzasno gladna nista nije utazilo apetit. Iskoristit cu ostataksuhog za masku za lice. Inace svijezi kvasac je puno boljeg okusa.Polako napredujem sa odbacivanjem slatkisa, sada jedem dva puta tjedno porciju slatkoga, a prije samSVAKI ALI SVAKI DAN MORALA JESTI NAJMANJE 100GR SLATKISA. Ovaj f ilmic o hrani sam jucer pogledalasuper je http://www.hungryf orchange.tv/Pozdrav svima

karmila trtinjak

March 26, 2013 u 1.32

Izbacite slatkiše i okrenite se prirodi..Prirodna hrana je lijek i zato kad jedemo uvijek trebamo mislit i što mi tounosimo u organizam.Barem ja tako radim i nije mi žao.Ne možemo se sto posto tvrdit i,da je baš sve štopojedemo zdravo bez ikakvog zagađenja. To naprosto ne postoji pod našim nebom. Ipak ćemo s prirodnomhranom nanjeti manje štete organizmu nego gotovom hranom iz trgovina. Sve što alternativa ovdjeobjavljuje,ja zapisujem. Hvala alternativi na svim dosadašnjim objavama.Stekla sam vrlo korisna saznanja.Svima želim mnogo lijepih trnutaka koje ovdje provodimo.Pozdrav svima!

nn

March 26, 2013 u 11.17

Zna netko kako se uporebi seme koprive, mlevene ili ne. I koja kolicina treba za dijecu protiv anemije.Hvala.

Marina iz Istre

Page 25: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 26, 2013 u 11.41

Pozdrav,

NN, za anemiju, posebno kod djece, savjetovala bih izmijenit i prehranu; najčešći uzrok sideropeničneanemije (srpastih ćelija) je gluten u žitaricama. Napravite pokus: izbacite žitarice na neko vrijeme (pšenica,raž, ječam) i vidite - stanje se u pravilu već nakon 15-20 dana poboljšava.Ukoliko je prehrana uzrok anemije, biljni pripravci će vrlo malo pomoći, ali neće riješit i uzrok.Otklanjanjem uzroka nestaje posljedica tj. bolest. Probajte, ne gubite ništa, samo će vam djeca bit i zdravija.Mjesto tih žitarica preporučam proso i heljdu, imaju puno minerala.

Puno pozdrava,Marina

March 26, 2013 u 19.17

Čovječe, nevjerojatna je količina nesuvislosti koje si u stanju napisati u jednomu članku. Kakve veze imajubabe, Bielerove 82 godine i zdrav život?

A ovo o mačkama nadmašuje sve tvoje prethodne provale. Kupi na Amazonu Pottengerovu knjigu i pročitajkako je izvodio pokuse. Za neopterećenoga je čovjeka dovoljno što je Bieler napisao i ja prenio, ali tebitreba sve stalno crtati.

———

droljko

March 24, 2013 u 21.41 Malo sam guglao, mislio sam da je Henry Bieler živio najmanje 130 godina , kad ono razočarenje, uzprimjenu svih svojih spoznaja živio je po meni skromnih 82 Kod mene u selu toliko požive i nepismene babekoje nemaju pojma o zdravoj ishrani

droljko

March 24, 2013 u 21.24 Dš po čemu su to mačke relevantne za neki pokus ?Morali su ih duže vrijeme držati u izolaciji, u kavezimapretpostavljam, kako bi bili sigurni da jedu samo ono što je predmet pokusa Mačke su bile f rustrirane inesretne i zato jesu krepavale ko muhe,valjdaZašto nisu za pokus koristili štakore ?? Nisam baš previše saznao o sušenom mesu

March 26, 2013 u 19.19

U DM-u litra ekološkoga maslinova ulja stoji 60 kuna, a lanenoga 75 kn. Jasno, kada se obračuna 15 postopopusta jer mudar kupac nikada ne kupuje manju količinu robe.

I problem sa slatkišima lako se liječi. Svako jutro u blender valja stavit i pola litre vode, 50 g jedne vrstesuhoga voća (marelice, grožđice, šljive, brusnice, datulje), jabuku i cijeli limun. Nakon toga nema šanse da

Page 26: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

čovjek osjeća potrebu za slatkim.

A podrigivanje svježega kvasca samo je privremeno. Treba bit i uporan i ono bi s vremenom trebalo prestati.Šteta se odricati prehrambenoga kvasca jer je pravo blago za jetru!

—-danijela

March 25, 2013 u 18.59 Za Marina Istra, ja sam kupila od Schneekoppe laneno ulje i dobro mi je, a maslinovo sam kupila umoscenickoj dragi, meni je to sve jako skupo jer ne radim cijelu godinu.za DŠ hvala na savjetima za pivski kvasac,sada vise nepijem nikakav, kada sam uzimala svijezi jako mi sepodrigivalo a kod suhog sam bila cijeli dan uzasno gladna nista nije utazilo apetit. Iskoristit cu ostataksuhog za masku za lice. Inace svijezi kvasac je puno boljeg okusa.Polako napredujem sa odbacivanjem slatkisa, sada jedem dva puta tjedno porciju slatkoga, a prije samSVAKI ALI SVAKI DAN MORALA JESTI NAJMANJE 100GR SLATKISA. Ovaj f ilmic o hrani sam jucer pogledalasuper je http://www.hungryf orchange.tv/Pozdrav svima

Kat

March 27, 2013 u 6.33

DŠ U potpunom ste pravu kada pišete da mudar kupac nikad ne kupuje manju količinu raobe , osim kada se radio proizvodima kod kojih radi dužeg stajanja i otvaranja može doći do oksidacije ili neke druge promjene. Pomeni laneno ulje ne treba kupiti litru nego manje pakiranje da se što prije potroši, kada ga se otvori.

droljko

March 27, 2013 u 10.15

DŠ veli

Čovječe, nevjerojatna je količina nesuvislosti koje si u stanju napisati u jednomu članku. Kakve veze imajubabe, Bielerove 82 godine i zdrav život?

A ovo o mačkama nadmašuje sve tvoje prethodne provale. Kupi na Amazonu Pottengerovu knjigu i pročitajkako je izvodio pokuse. Za neopterećenoga je čovjeka dovoljno što je Bieler napisao i ja prenio, ali tebitreba sve stalno crtati.

————————————————————-

Zašto gubiš živce i svoje krhko tijelo izlažeš nepotrebno stresu ?? Samo razmjenjujemo mišljenja

Babe iz mog sela imaju i te kakove veze sa ovim tvojim junakom koje nekrit ički uporno cit iraš Svaka idejakoja se ne potvrdi u praksi nema nikakovu vrijednost ili upitnu Taj tvojm junak živio je samo jedan prosiječan životni vijek kao i babe iz moga sela koje su se nezdravohranile i na koncu umrle u snu tiho i bez poboljevanja

Ovo sa mačkama je presmiješno Mnogi danas mačke drže kao kućne ljubimce i hrane ih ostacima našehrane (koji naravno nisu sirovi) i industirjskim keksićima koji u sebi nemaju ni mrvu mesa a kamoli sirovogRezultat po zdravlje tako hranjenih mačaka je…..

Page 27: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Svi se možemo uvijerit i da su ti ljubimci odličnog zdravlja i dožive duboku starost.. Ti kao veterinar zatvarašoči pred neospornim činjenicama ?? Baš me čudi

Uporno prešućuješ važnu činjenicu : gospodin koga cit iraš nikada nije tvrdio, za razliku od tebe, da ovinjegovi recepti vrijede za SVE nas Razlika je drastična

Ivan

March 27, 2013 u 10.19

Ja sam 2010 operirao karc.debelog crjeva i prošao kemo,da bih 2013 operirao kar.na jetri.Hvala Bogu da senije raširio.Sad bih opet trebao ići na kemo a meni se ne ide što napravit i od alternative.Inače posljeoperacije CT,Markeri i kompletna krvna slika je savršena.Kaže mi Pro.Šantek da sam imao sreću,alipreporuka je Mayo protokol kemoterapije.Inače koristim svaki dan Laneno ulje,integralnu zob s jogurtom.Štoje preporuka alternative.

Marina iz Istre

March 27, 2013 u 10.51

Pozdrav, Ivane,

Ja sam sigurna da je ključ za sve bolesti prehrana. Borim se već 10 godina s prekanceroznim lezijama, i dodanas se nisu pomakle dalje. Dakle, zaljučujem da činim dobro (imam obiteljsku anamnezu kancera kod 2bliska srodnika).Drugo, sigurna sam da bolesti, pa i karcinom, nastaju upravo zbog hrane. Ili jedemo industrijski otrovanuhranu (adit ivi, konzervansi, boje ...), ili jedemo hranu neadekvatnu nama (npr. vrlo je često da nositelji krvnegrupe 0 ne podnose gluten, što dovodi i do karcinoma).Prehrana po krvnim grupama u grubo nije loša, mada bih preporučila konzultaciju s nekim dobrimnutricionistom, a svakako Darkf ield analizu krvi, koja je meni pokazala do detalja situaciju u organizmu.Valja puno čitati, ima niz tekstova na internetu o liječenju karcinoma prehranom. Dobro je koristit i laneno uljei druge tvari široko preporučene, no bez temeljite promjene prehrane u isključivo zdravu (bez kemije) iodgovarajuću vašem organizmu, prirodne tvari pomagači protiv bolesti nisu maksimalno ef ikasne.Čitajući o prehrani, alternativi i o nastanku bolesti, doći ćete do korisnih zaključaka, npr: rak ne nastaje ujetri, crijevu, dojci ... rak nastaje u cijelom organizmu, davno prije nego se ispolji na nekom organu. Kvržica,tumor, nakupina - samo je zadnja f aza nemogućnosti organizma da uspješno uklanja tumorski promijenjenestanice. Tada se one razmnožavaju, nastaju nakupine.Medicina takve nakupine otklanja, zrači, kemoterapira, ali ne miče uzrok raka, i tumorske stanice se i daljestvaraju.Naš je organizam prilično savršena tvorba, u potpunosti je sposoban sam sebe zalječivati, ozdravljivati,popravljati. No, ne smijemo mu to onemogućavati!Mislim da su moderne bolesti današnjice, koje nažalost već ima veći dio populacije, posljedica našegupornog rada na tome da vlastitom organizmu onemogućimo da nas održava zdravima.

Jedite samo prirodnu hranu.Izbacite svu kemiju - hrana, sredstva za čišćenje, kozmetika ...Spavajte dovoljno i u odgovarajućim satima da vaš organizam može lučit i hormon rasta (cca od 22 sata do6 ujutro), koji ustvari popravlja organizamDodajte u prehranu sve one krasne biljke s livada i plodove iz prirode koje su naši stari stalno jeli i nikad bilibolesniOrijentirajte se na tradicionalnu hranu svoga krajaKrećite se, f izički radite, šetajte, vratite se prirodi ... grlite drveće, pričajte s biljkama - ozdravit će vas

Page 28: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

Uzimanje lanenog ulja, integralnih žitarica, čajeva ... neće izliječit i bolesti, već samo prestanak uzimanjaotrova koji su bolest i izazvali.

Ispričavam se, ovo nije predavanje nit i lekcija, već samo dobronamjerne riječi kojima nastojim pomoći, jersam se uvjerila da mi je taj put pomogao.Ukoliko se već držite zdrave prehrane i ostalih pozit ivnih stvari, onda se može radit i o nečemu što vam neodgovara i čini štetu organizmu.I za to ima lijeka, treba tragati.

Puno pozdrava i zdravlja,Marina

droljko

March 27, 2013 u 15.28

Marina iz istre, potpisujem sve što si napisala, pošto si radoznala i pronicljiva preporučam da potražiš naalternativa f orumu sve o orgonskoj energiji i orgonitima Za mene je to bilo otkrići iako sam i ne znajući o čemu se radi pomoću orgonita riječio alergiju na ambrozijukoja me je “ubijala” više od 30 godina

nova

March 28, 2013 u 17.38

Pozdrav Marina z Istre!Ja sam nova na f orumu i stara (također) iz Istre:-)Slažem se s vama da je prehrana ključ za sve bolesti, ali ja bih podjednaku važnost dala i psihi u što bispadalo: duhovni (ne)razvoj pojedinca, mentalno zagađenje ili začepljenje (slično konstipaciji) i stres. Pomom mišljenju ako je prehrana ključ za bolest, stres je okidač, možda ne za nastanak bolesti, već zakonačnu manif estaciju simptoma.Moj slučaj je ukratko ovakav: operirala sam karcinom dojke ove godine u 1.mjesecu, mama mi je operiralakarcinom na leđnoj moždini prije 15tak godina, sa njom sam krenula na makrobiotiku, što morate priznati nijeloša prehrana. Mama je još uvijek živa, a ja sam sa makrobiotikom posustala, ali sam zadržala osnovnesmjernice, uzgajam svoje povrće koliko god mogu,ne koristim gotovo nikakvu kemiju,bavim se sakupljanjemljekovitog i samoniklog bilja,za sebe radim i kreme za kožu. Nekolicina poznanika i rodbine je čak zaključiloda sam karcinom upravo i dobila od zdrave hrane.Kad sam se u glavi skockala i razmislila zaključila sam da konzumiram previše ugljikohidrata i da midef init ivno nedostaje C vitamina jer konzumiram voće u kratkom periodu ljeta kada ima trešanja i bresaka.Nakon tih (intuit ivnih) saznanja izbacila sam sve ugljikohidrate, osim nešto malo kvalitetnih iz cjelovit ihžitarica ali nikako u količini koju preporučuje makrobiotika, te vjerujem da sam na taj način svela svojedivljanje hormona na razinu prikladnu za moju dob, te sam također počela uzimati sodium askorbat(L.Paulingova metoda) i također sam uvela sokove od agruma i ostalog voća,za sokove od povrća čekamljeto kada ga bude u mom vrtu. Odnedavno sam uvela i uljno-proteinsku dijetu Joanne Budwig, i tako je mojaprehrana sada mješavinamakrobiotike i zelene prehrane sa uljno-proteinskom.Kako sam počela sa čišćenjem organizma tako se samo od sebe nametnulo i mentalno čišćenje, temeditiram, vodim dnevnik isl, što mi jako puno pomaže, tako da se šalim sa svojim ukućanima kako ćujednom ako preživim, napisati knjigu.Ono što hoću reči je da kod mene nije bilo nekakve velike prekretnice, svime time sam se bavila i prije, alidaleko površnije i brinula se i brinula se, kao da je briga kod mene genetski zabilježena, te se sada učim

Page 29: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

opuštati, pozit ivno razmišljati, sada mi više nisu glupe vizalizacije i pozit ivne af irmacije i momentalno minajveću brigu zadaje moj prevrtljivi um koji mi stalno, na sitno sugerira (bit će da je on moj najveći saboter)možda griješiš, nećeš uspjeti, vidi kakva si nesigurna, gdje t i je vjera u sebe itd.)Da li ste se možda suočavali sa sličnim problemima i kada biste napisali komentar na ovu moju čitabu ne bimi bilo uopće krivo:-)Pozdrav svima!

Marina iz Istre

March 29, 2013 u 8.25

Pozdrav, Nova,

Hm, Istra nam je stalno kišovita, evo sad se magla navlači - prava jesen. Ne mogu dočekati prve lijepe dane iizlazak u vrt, dodir sa zemljom, onaj lijepi osjećaj dok je rastresaš rukama. Već se mogu brati livadski radići,mladi izdanci pušine, šparuge da ne spominjemo ...Ukratko, ove stvari su potpora mojoj psihi.Kako da me tlače ‘mali’, banalni problemi, kad imam kao potporu cijelu ovu krasnu prirodu oko sebe, cijeluZemlju, cijeli svemir?Da, nekad sam, kao mlada, živjela gradski život, trčala od jutra do sutra, živjela život koji sam mislila datrebam, jer su tako činili svi - moji roditelji, moji prijatelji, kolege. A onda više nisam bila zadovoljna time ... zarje moguće da je sve tu? Is that all?? Zar je to život?Nemoguće! Nemoguće da je život radit i, spavati, kuhati, jesti, prljati, čistit i, djeca, obitelj, karijera ... to jecivilizacijsko življenje, tekovina, ali nije ono čime bih ja ispunila ovaj jedini dat nam život.Onda sam odlučila da ću se promijenit i (kao što je Glasser lijepo rekao, možeš mijenjati isključivo sebe).Promjena je krenula s f izičke razine (tražila sam soluciju za tahikardije), i otkrila matičnjak. No, on jeproizveo i učinke na psihu, i to je stvorilo sklop dvaju neraskidivih elemenata (t ijelo/psiha) koje sam daljerazvijala.Inače sam sklona čitanju, promišljanju, i kroz godine otkrila puno o zdravlju, bolestima, liječenju ... životu. Jerživot je upravo to, činit i najbolje sebi, drugima, poštovati ISPRAVNO življenje, usprkos civilizaciji, usprkosglobalizaciji ... ma bitno da je usprkos (inače sam vodenjak).

Shvatila sam da je jedna od najvažnijih komponenti života kreativnost. Ona od nas čini ljude, a nesamo preživljivače, čini umjetnike, obogaćuje nas i druge. Kreativnost nas čini pomalo kao Tvorca, daje nammrvicu božanske sposobnosti ... a ne težimo li svi tome?

Pišem romane, priče, stvaram djela puna pitanja na koja ortodoksna znanost nema/ne da odgovore. Tamogdje drugi zatvaraju oči, ja ih širom držim otvorene i čudim se kako imaju srca žmurit i.Ali to je zato što ne znaju što je život. I, sljedstveno tome, medicina nam je takva kakva je.

Kad ne pišem romane, družim se s mojom najboljom prijateljicom - mojom kćerkom. Nije istina da miodgajamo djecu, o, kako tek ona odgajaju nas! Jer je prelijepa činjenica da mi, sve do kraja života, još uvijekmožemo bit i odgajani, mijenjani, uzdizani. Nikad nije kraj, uvijek ako se dobro istegneš, možeš vrhom očijudoseći još jedan škalin, dobiti šansu otkrit i da ima dalje, i dalje, i dalje ...

I da, kad na taj način zaključiš da je cijeli svijet tvoj, da je to mjesto gdje možeš odvijati život onako kako gaželiš, tada se više ne bojiš ničega, ništa nema moć nad tobom, trivijalnost vlasti civilizacije nad tobompostaje ništavna.

To je bio trenutak kad sam shvatila da življenje u suglasju s ISPRAVNOŠĆU (ma kako je tko shvaćao, uvijekje ispravna), donosi sklad - kao kad kapljica žive teče razgranatim brazdama, uvijek bira put koji je za njunajbolji. Tako sam i ja shvatila da, živeći u skladu sa samom sobom i svime oko sebe, imam vjere u događajekoji se uvijek kreću najboljim putem (i u to sam se puno puta uvjerila, od toga da sam dobila posao kad mi jetrebalo, do nenadanih novčanih dobitaka na kvizovima kad mi je trebao novac, do knjiga o liječenju koje su

Page 30: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

mi došle pod ruke kad mi je to trebalo).

Nema stresa, stres je izmislina civilizacije. Postojimo samo mi sa svojom voljom želimo li živjeti u skladu sispravnošću (pri tom mislim na život u dobroti, zdravoj prehrani, cjeloživotnom učenju, propit ivanju i držanjuočiju otvorenima). Kreativnost je neminovna posljedica potrebe da izrazimo taj svoj život u skladu.

Eh, ja se raspisala, no to mi je prof esionalna def ormacija.

Bilo mi je drago popričati,Topli pozdravi svima,Marina

nova

March 29, 2013 u 11.18

E pa, bolji komentar nisam mogla poželjeti! Potpisujem apsolutno sve što ste napisali, kao da je iz mojeglave izašlo, sa dvije razlike: što je sročeno prekrasno i što ja još nisam dostigla tu razinu mirnoće sasamom sobom.Danas sam prvi puta bila sa mužem na kavi vani u svijetu i u kaf iću sam napisala ovo:Moj dragi, najdraži i jedni saboter - um naš svagdašnji. Kako beštiju obuzdat, jer tko je tu glavni?!Da li je moja “prirodna greška” mišljenje da sve mogu sama (iako je ponekad bolje, a prečesto i lakše pitatiza pomoć) postala u ovom slučaju karcinoma -prednost, jer ovakve stvari možeš rješavati jedino sama, bezsmjernica i uputa koje po prvi puta moraš osmislit i za sebe zato što si jedinstvena, unikatna.Zašto ja ne bi bila prva među svima meni znanima koja će si reći (ono što si cijelo vrijeme govori pa sumnjau to i sve tako repetirajući u krug) - Čvrsto stojim uz tvrdnju da rak nije opaka bolest, rak me trajno spojiosa samom sobom. Cijelo sam to vrijeme i dalje turbo-osjetljiva pa se pitam da li je rak moj “partner za cijeliživot” kako piše na kemiskoj koju sam posudila od konobarice. Zašto ja ne bi mogla proglasit i svesabotirajuće misli i sve pročitane statistike iz knjiga i interneta prihvatljive za nekoga, ali ne i za mene,viškom i odlučila da na moju pozit ivu ne djeluju. To ću danas sročit i na neki jednostavan način da moguzapamtit i i ponavljati kao mantru jer mi treba takva neka ref erentna točka na koju ću se vračati kao nekizgubljenik u mraku koji ide prema svjetlu.Sve su to navike uma, a NAVIKE SE MOGU MIJENJATI!I tako smo došli do prepoznavanja mentalnih obrazaca…Hvala na lijepom komentaru. Nadam se da će nam se putevi jednom susresti i u živo.

danijela

March 29, 2013 u 17.18

Nova vi sve znate i ozdravljujete, pozdrav svima

nova

March 29, 2013 u 21.36

Hvala, podrške taman koliko mi je trebalo!

Marina iz Istre

Page 31: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

March 30, 2013 u 8.42

Draga Nova,

Istra je mala, putevi nam se lako mogu ukrižit i. Ako vas put nanese u Kanf anar, past će ćakula uz poslovičnukavu.

Ono što daje nade u cijelom tom kancer- f ilmu u Istri, gdje sve više mojih vršnjaka, nažalost, odlazi, jenapokon mogućnost da se možemo borit i za svoje zdravlje, a ne bit i puki promatrači učinaka medicine nanama, s grčem u srcu i nadom da znaju što rade.Ne mogu se pomirit i s činjenicom da u tako ključnom trenutku kao što je borba za život moram bit i samostatist! Svatko od nas je protagonist svoga života, i to mu nitko ne smije oduzeti.Medicina ima naprednu dijagnostiku, ali potpuno krivi pristup liječenju. Kad bi otkrili ljudima uzroke teškihbolesti, svi bi bili već na pola izliječeni. Ona druga polovica je samo stvar tehnike.

Zato, zahvaljujući Alternativi, Johanni Budwig, i mnogim drugima koji se bore da istina izbije na vidjelo,imamo šanse za borbu za zdravlje na koje imamo pravo. Posvemašnja korumpiranost nije prisutna samo upolit ici i privredi, njen najgori oblik je skrivanje istine o uzrocima bolesti i tako jednostavnom načinuizlječenja. Svjedoci smo možda najvećeg genocida u povijesti ljudskog roda.I medicina je, nažalost, dio te iskvarene mašinerije, i zato više nemam povjerenja u njenu izlječiteljsku moć.

Kao što rekoh, ja sam vodenjak, i povremeno dobijem volju dizati revolucije

Pozdrav, želim vam lijepe misli, i onaj neponovljivi osjećaj da svoj život držite u svojim rukama.

nova

March 30, 2013 u 12.04

Apsolutno se slažem. Nije da sam ja stalno samo i u svojem slučaju, nego mi je najlakše objasniti kako seosjećam kroz njega. Moja onkologica je čuvši da postoji mogućnost da odbijem terapiju zračenjem, tek tadadigla glavu sa papira i pogledala me u čudu kao da prvi puta vidi ljudsko biće.A ja sam se prema njezinimizrazito neugodnim reakcijama, osjećala kao komad drveta kojeg je netko posjeo nasuprot nje. Apelirala jena moju pamet ako je imam i rekla da ako sam takvog stanovišta da nemamo o čemu razgovarati. Ja samnažalost prilično nesnalažljiva kad je riječ o izravnom kontaktu.Nakon tog razgovora sam bila još višeuvjerenija u svoju odluku, jer da se osjećaš kako nemaš nit i mrvu izbora i da tebe nitko ništa nit i ne pita jeužasan osjećaj. U jednu ruku je i razumijem, odrađuje svoj posao, “slijedi evropske smjernice”, točno timriječima, ljudi joj dolaze prestrašeni kao ovce pred klanje i ona radi po protokolu koji joj je zadan, čistamašinerija. Mišljenja sam da one dvije eventualno moguće kancerozne stanice koje su zaostale mogu riješit i prirodnimputem jer sam i ja sama dio prirode, a zračenje koliko god da je dozirano i strogo ciljano, vjerujem da biriješilo te dve stanice, ali ne vjerujem da bi moje zdrave stanice stavile sunčane naočale i rekle - konačnomalo svjetlosti.Ne znam da li sam više hrabra što sam donijela takvu odluku ili kukavica što se nisam podvrgnulapreventivnom zračenju. Ima tu još priče oko limf nih čvorova i sl. ali neću duljit i.Nažalost mi ljudi ćemo vrlo često odabirati lakše puteve, pa odgovornost za nešto tako važno kao što jevlastit i život prepuštati nekakvim protokolima koji su danas takvi, sutra drugačiji.Gospođa mojih godina koja je ležala samnom na odjelu je prije 5 godina operirala isti karcinom kao i ja, svete godine je uzimala hormonsku terapiju i zračila se i dobila ga opet. Što ništa ne dokazuje i u isto vrijemesve dokazuje.

Jedna lijepa priča iz opet vlastitog iskustva: pošto sam veliki štovaoc prirode i uvijek smatram da je malonačina na koje ju štujem, stanovišta sam da hodamo po hrani i ljekovima, što dokazuje i ova alternativina

Page 32: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

priča o tratinćici i moja o maslačku, pa ovim putem molim Alternativu ako može istražit i moja saznanja omaslačku. Dok sam bila u bolnici, moj je muž naletio na inf ormaciju o uspješnom liječenju karcinoma sakorjenom maslačka, i uspio je naći inf ormacije točno odakle su istraživanja potekla, od jedne liječnice izKanade. Ja sam bila oduševljena i odmah sam rekla - pristajem, maslačak je moj broj 1 prijatelj, kao što su iostali “korovi” koji slobodno žive u mom neurednom vrtu - trputac, sljez, kopriva.Hvala lijepa na željama,iste prosljeđujem i vama i svima ostalima, potražit ću vas jednom na putu od Pazinado Rovinja gdje ljeti imamo malu galeriju.Srdačan pozdrav

karmila trtinjak

March 30, 2013 u 15.03

Draga nova, čuvaj taj svoj neuredni vrt pun “korova”. Tu raste tvoja hrana koja ti može pomoći.Upoznajsvaku biljčicu i ne dozvoli da nestane. Hrana iz prirode je lijek,jer nema ničega previše ni premalo.Pozdravsvima !

3xdnevno

March 31, 2013 u 14.14

Marina iz istre

Medicina ima naprednu dijagnostiku, ali potpuno krivi pristup liječenju. Kad bi otkrili ljudima uzroke teškihbolesti, svi bi bili već na pola izliječeni. Ona druga polovica je samo stvar tehnike.

Zato, zahvaljujući Alternativi, Johanni Budwig, i mnogim drugima koji se bore da istina izbije na vidjelo,imamo šanse za borbu za zdravlje na koje imamo pravo. Posvemašnja korumpiranost nije prisutna samo upolit ici i privredi, njen najgori oblik je skrivanje istine o uzrocima bolesti i tako jednostavnom načinuizlječenja. Svjedoci smo možda najvećeg genocida u povijesti ljudskog roda.I medicina je, nažalost, dio te iskvarene mašinerije, i zato više nemam povjerenja u njenu izlječiteljsku moć.

???????

Zanimljivo , znači li to da se odričeš zvanične medicine i njene pomoći za sva vremena ?? Ja sa zlotvorimane bi želio imati nikakove veze Kladim se da plaćaš i dopunsko

3xdnevno

March 31, 2013 u 14.27

Marina iz istre

Medicina ima naprednu dijagnostiku, ali potpuno krivi pristup liječenju. Kad bi otkrili ljudima uzroke teškihbolesti, svi bi bili već na pola izliječeni. Ona druga polovica je samo stvar tehnike.

Zato, zahvaljujući Alternativi, Johanni Budwig, i mnogim drugima koji se bore da istina izbije na vidjelo,imamo šanse za borbu za zdravlje na koje imamo pravo*********************************Ta doktorica nije nikava šaman nego znastvenica koja pripada toj medicina koja po tebi ne zna uzrok bolesti

Page 33: Alternativa-za-Vas.com-Johanna Budwig Izlijeite Rak Hranom

?

Kao i svaki veliki sustav i zvanična medicina je užasno troma

3xdnevno

March 31, 2013 u 19.35

http://www.24sata.hr/znanost/senzacija- iz-hrvatske-virus- iz-pileta-moze-lijecit i-karcinome-308429

šamani dominiraju

Ivan

April 01, 2013 u 18.37

Da što se tiče prehrane slažem se da je vrlo utjecajna na cjeli razvoj situacije i da se prehranom kao ipsihof izičkim kao i duhovnim životom može puno promjeniti na dobro.Sva iskustva koja vode premaozdravljenju treba primjeniti u vlastitom životu.Ja sam def init ivno odlučio ne kemo i idem raditi.Dubokovjerujem da će bit i dobro a vjera mi daje snagu i sigurnost za tu moju odluko.Hvala Bogu dobro je.

karmila trtinjak

April 01, 2013 u 20.07

Dragi alternativci,ja se slažem s vašim mišljenjem pogotovo s 3xdnevno. Koliko je medicina do danasnapredovala, više nebi smjelo bit i nikakvih bolesti.Kako bi onda zarađivali? Bolesti se moraju “proizvasti” ulaboratoriju kako bi ta velika mašinerija mogla živjeti kao nepobjedivi parazit. dokle god ne poćnemo mislit isvojim glavama,dotle će zarađivati na nama. Ja sam na dobrom putu da se u potpunosti riješim ovisnosti onaučnoj medicini. Alternativa je ZAKON po kojem trebamo živjeti.Pozdrav svima!

Dodaj komentar