20
Контекстна реклама Максим Залевський aContext.com.ua

контекстна реклама PPC Marketing

Embed Size (px)

DESCRIPTION

Контекстна реклама. Як підготувати успішну рекламну кампанію.

Citation preview

Page 1: контекстна реклама PPC Marketing

Контекстна реклама

Максим Залевський

aContext.com.ua

Page 2: контекстна реклама PPC Marketing

Схема організації рекламної кампанії

Рекламна кампанія

Група

Ключове словоОголошення

Група

Ключове словоОголошення

Page 3: контекстна реклама PPC Marketing

Розрахунок оплати за клік

Кінцевий прибуток з однієї продажі * Відсоток переходів = Max сума оплати за клік

100 $ (прибуток з продажу) * 0,01 (процент переходів) == 1 $ (макс сума плати за клік)

Page 4: контекстна реклама PPC Marketing

Сервіси контекстної реклами

• https://adwords.google.com.ua/

• http://direct.yandex.ua/

• http://begun.ua/

• http://context.meta.ua/

• http://context.bigmir.net/

Page 5: контекстна реклама PPC Marketing

Сервіси підбору ключових слів

Використання сервісів, систем контекстної реклами й/або пошуковими системами:

• Adwords.google.com/select/Tools

• Wordstat.yandex.ua;

• Adstat.rambler.ru;

Page 6: контекстна реклама PPC Marketing

Статистика конкурентів

якщо статистика відкрита:

• http://top.bigmir.net/

• http://catalog.i.ua/

• lіveіnternet.ru;

• top100.rambler.ru;

• top.maіl.ru

Page 7: контекстна реклама PPC Marketing

Інші методи підбору ключових слів

• Аналіз сайтів конкурентів;

• Аналіз зовнішніх факторів (анкори посилань );

• Аналіз внутрішніх факторів (позначки-теги keywords, descrіptіon, слова, виділені в теги < h1 >, < b >, < strong > і т.д.).

• Використання готових баз ключових слів, наприклад, http://www.pastukhov.com/.

Page 8: контекстна реклама PPC Marketing

Створення первинного списку

Записуємо слова та фрази які приходять в голову:

• Квіти

• Рози

• Букети

• День Святого Валентина

• Весільні букети

• подарунки

Page 9: контекстна реклама PPC Marketing

Уточняємо список

Уточнені слова знизять імовірність переходів нецільових відвідувачів:

• [послати] квіти [Львів]

• [послати] рози [Львів]

• День Святого Валентина [подарунки Львів]

• [Львів] Весільні букети

• [послати] подарунки [Львів]

Page 10: контекстна реклама PPC Marketing

Статистика пошукових запитів

Більшість користувачів застосовують 2-3 слова в пошуковому запиті

Page 11: контекстна реклама PPC Marketing

Групування ключових слів

Група1: Весілля

• Весільні квіти

• Весільні букети

• Весільні троянди

Група 2: День Святого Валентина

1. Квіти на день Святого Валентина2. Подарунки на день Святого Валентина3. Троянди на день Святого Валентина

Група 3: Квіти

1. Доставка квітів2. Покупка квітів3. Букети квітів4. Кошики квітів

Група 4: Троянди

1. Доставка троянд2. Замовити троянди3. Покупка троянд4. Букети троянд

Група 5: Львів

1. Доставка троянд Львів2. Доставка квітів Львів3. Весільні букети Львів4. Букети квітів Львів

Формуємо логічні групи ключових слів для подальшого створення окремих рекламних груп

Page 12: контекстна реклама PPC Marketing

Групування по частоті запитів

фінансові послуги > 1000

(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах більше 1000 разів у місяць)

фінансові послуги < 1000

(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах менше 1000 разів у місяць)

фінансові послугиринок фінансових послуг

види фінансових послугринок фінансових послуг +в україніструктура ринку фінансових послугхарактеристика фінансових послуг

Page 13: контекстна реклама PPC Marketing

Види заголовків оголошень

Застосовуємо ключові фрази в заголовках:Відкрий свій бізнес 6000$Консалтинг по фінансовому плануваннюНадійна консультація по податкахРозрахунки по фінансовому плануванню

Застосовуємо питання та заклики:Потрібні весільні букети?Шукаєш ділового партнера?Відкрий салон дизайну?

Включаємо назву регіону “Ковка зі Львова”, “Аптека на Подолі”Вказуємо ціну при необхідності “Котедж в Карпатах 80000$”

Додаткові слова:1. Легкий2. Корисний3. Дешевий4. Якісний5. Чудовий6. Швидкий

Page 14: контекстна реклама PPC Marketing

Ефективні рекламні оголошення

Пластикові вікна від 500 у.о. Спішіть!Продаж пластикових вікон KBE, REHAU, VEKA… Монтаж! Дзвоніть!

Додаткові слова:1. Спішіть2. Дзвоніть

3. Купи4. Замов5. Загрузи6. Прочитай

Відкрий салон дизайнуВигідна справа + навчання за 6000$Художня ковка - престижний бізнесvip-zalevsky.com.ua

Сервісний центр SamsungРемонт комп’ютерної техніки, мобільнихтелефонів, фотоапаратів і т.д.

Мінус-слова:- бесплатно- халява- скачати

Page 15: контекстна реклама PPC Marketing

Цільові сторінки• Цільова сторінка і рекламне оголошення відповідають один одному у формулюванні та графічному

представленні

• Бажана дія відвідувача виражена максимально ясно, не виникає путаниці з іншими діями та двозначності

• Сторінка не перевантажена і немає посилань на інші розділи

• Опис і зображення висвітлюють переваги товара/послуги посилюючи бажання замовити його

• Зміст сторінки та зображення пояснюють вигідідність покупки, шляхом опису особливостей товару

• «Спеціальні пропозиції» мотивують відвідувача до швидкої покупки

• Згадано використання сервера захисту (гарфічно та текстом)

• На сторінці вказано географічне місцезнаходження вашої компанії і повна контактна інформація

• Довірені асоціації, філії та їх члени перераховані (чи вказані їх логотипи)

• Ясно обумовлені умови доставки

• Ясно визначені умови повернення товару

• Вказаний гарантійний термін

• Для допомоги та консультацій вказані телефон чи голосовий чат

• Рекомендації та відгуки складають реальні цитати, з вказівкою імені та адреси автора

• Ваш «заклики до дії» та кнопку «Замовити» легко знайти

• Ви застосовуєте систему моніторингу для дослідження ефективності, CTR і рейтинга переходів кожного рекламного оголошення.

Page 16: контекстна реклама PPC Marketing

Моніторинг рекламної кампанії

Запустіть компанію та залиште на 2 дні. Після чого виміряйте:

• CTR оголошення і кодного ключового слова

• Середню позицію оголошення і ключових слів

• Вашу середню плату за клік CPC

• К-сть показів по кожному ключовому слову

Page 17: контекстна реклама PPC Marketing

Вимірюємо прибутковість ROI

ROI = ((продажі - витрати)/ витрати)*100

Наприклад сума продажу становить 1400$, при інвестиції – 500$

ROI = ((1400-500)/500*100 = 180% - хороша прибутковість

Відділяємо покупців від глядачів

Page 18: контекстна реклама PPC Marketing

Корисні поради

• Додавайте хоча б одну рекламну групу (5-10 подібних ключових слів) кожні 2 дні

• Слідкуйте за рекламними групами і оптимізуйте щодня

• Важливо не кількість трафіку а показник прибутковості ROI

• Знижуйте вартість кліку, пока не досягнете мінімального

• Якщо не отримуєте результату – збільшуйтекількість ключових слів

Page 19: контекстна реклама PPC Marketing

Використані джерела

• Алексей Яковлев, Александр Чупрун Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки

• Контекстная реклама в Интернете. Настольная книга рекламиста

• Интернет-реклама: итоги и перпективы. Рекламные возможности Яндекса. Практический семинар

Page 20: контекстна реклама PPC Marketing

Контакти

Максим Залевський

Сайт: http://acontext.com.ua/

Блог: http://webanalitic.blogspot.com/

Twitter: maxzalevskiemail: [email protected]Телефон: +380 67 252 10 68